Und tschüss TDI!
Szöveges ítélet
meglepő volt 150 LE-vel gazdálkodni(cca.8000-nél)a Sierra után...8500-at majdnem forgott,bár cseppet gondolkodott a lelkem:D15 évesen minden működött,csak a klíma nem mert nem volt.30000 alatt tárcsa+betét elöl-hátul,5.ajtó gázrugó,meg 844Ft-ért valami kuplungkütyü.Na és némi erozió a dukkón.ment ,működött stabilan.bőven elfértem benne,bár 185-el áldott meg a sors.megjárta Croatia-t egy 5-ös golffal,hát nem voltunk pariban:)Nem tudom a többiek kik ilyennel jártak,mennyire adnak igazat de a hang az fenomenális!!!!szürcsöl-sivít a V6,a gsi már vált melletted 5500-nál te meg még majd 3000!II-ban 110-et tudott a szekér,VTI,turbo,minden fütyi nélkül.Amit nem szerettem benne,hogy túl későn került hozzám:(10 éve ez fix,h komoly pejparipa lehetett.Eljárt az idő sajnos.....Mentem újabb 2.5-el,bár az talán jobban megy(necces,mert nem volt FACE to FACE),de feeling az más.Mivel anno japán+sokatért gyagyára törték mindet.Ezekből megkímélt nincs,én már csak tudom:D Ami fix ócska volt az a világítás.Bár állítható,fénye kevéske és nem csak a xenonhoz képest.Szerintem EZ a gyár tud igazán semmitmondó-überállat kocsikat csinálni.Pajero;Evo;laikusoknak:stb.
Hibalista
- valami kuplung-szimmering,844 Huf-os tétel,
Ide hordtam szervizbe
öcsitetyó,Mozaik u.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | sierra | Következő autója? | Tán LANCER?! |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
