A korát megelőző felszereltség, tartósság
Szöveges ítélet
Az előző autóm is egy Galant volt, melyet egy kétnapos jogosítvánnyal rendelkező kezdő totálkrosra tört. A kényszer szülte autóvásárlásnál más típus szóba sem jöhetett 1998 őszén. Szeremcsémre rátaláltam egy full extrás ( bőr belső, napfénytető, tepomat, automata klíma, fényszóró mosó stb.)volt céges autóra, vezetett szervízkönnyvvel és elvégzett szervizekkel.
Ezt az autó nem a magyarországi utakra tervezték, jó úton kiválóak a menettulajdonságok, a futómű nagy sebességnél is precízen követi kanyarban az utat, viszont az itthoni egyenetlen, kátyús és rázós utakat nem szereti. Ebből adódóan a futómű alaktrészeit részben cserélni kellet kb. 150-180 ezer km-nél.
Amikor vásároltam kb.120 ezer kilóméter volt benne, de ez nem látszott meg rajta. Azóta naponta használom és az ajánlott időben elvégzett karbantatáson kívül csak az kopó alkatrészeket kellet cserélni. Többnyire utángyártott került az eredeti helyére, de ez nem okozott problémát. A motorban már 280.000 km van de a motortérben még nincs olajszivárgás sem. Most 13 évesen jelentkezik rajta egy két helyen a korrózió. A fogyasztása meglepően kedvező, 140-160-as tempónál autópályán 8,5, városban 9,5.
Nagyon kényelmes és tágas autó hosszú úton is. Elég jól kihasználható a csomagtartó mérete is.
Sajnálom hogy ma már nincs ilyen vagy ehhez hasonló autó a palattán. A V6-os motorról csak jót lehet mondani. Ha legközelebb másik autót vásárolok akkor az biztosan V6-os lesz.
Hibalista
- Csak kopó alkatrészek
Ide hordtam szervizbe
nem márkaszervíz
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 160000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Galant 89 2.0 | Következő autója? | még meg van |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
