A Bio Vaddisznó
Szöveges ítélet
Imádom. Hengerfejesen vettem 2006 februárban. Most július van, de még mindíg nem nyúltam hozzá. Néhány apróságon kívül. Pl turbo 1,4-re, némi adagoló sufnyi-tuning. És megy mint állat. A fenntartása 0, azaz nulla magyar királyi forint. Cordobám volt előtte, 3,5évesen eladtam, hogy egy ilyen öreg dieselem legyen. Azt mondják, hülye vagyok, mert a cordoba ott volt a szeren. Én tudom, miért tettem.
A ménes fele oda van nyaralni, de még így is húz, 5800-nál szabályoz. A vizet iszogatja, de nem szabad hozzányulni. Ez Mitsubishi diesel. Hengerfej tömités (gyári) 6000, féktárcsák (első-hátsó, gyári) 6000 fékbetétek (gyári) 7000. A cordobára a gatyám is ráment, erre nem kell költeni. És a lényeg: óccsó a nafta beléje!!!! Hatalmas belső (na jó, a cordobához képest, biztosan egy FH12-es Volvonak nagyobb.) De nekem ez nagyon megteszi.
Most vettem egy másikat is, csak ugy, tartalék alkatrésznek. Már le is bontottam. Nemsokára kezdem blokk cseréjét.
Hibalista
- Még semmi nem romlott el nálam, de már volt baja, úgy vettem.
Ide hordtam szervizbe
Magam javitom.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Cordoba | Következő autója? | Mitsubishi Galant TDi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
