Mitsubishi Zero egy igazi kamikaze.
Szöveges ítélet
Két év folyamatos használtautó keresés után vettem meg.Alap koncepcióm volt "a családi autót 200.000 ért" a párom kérte a klímát és az elektromos ablakot,meg a centrálzárat.Nos az időzítés egy ilyen autóra igen jó volt, mert akkor tetőzött a gazdasági válság nálunk,és mindenki próbált szabadulni a régi levedlett öreg autójától, ami csak viszi, vagy vinné a pénzt.Amikor én először láttam már két éve állt az utcán,mozdulatlanul.Előző tulaja garázsban tárolta,de egy Evo 7 vásárlása után kirakta a szűrét.Pöccre indult,gyári illata volt,nem volt törve,de hiányzott belőle a légrugós felfüggesztés kompresszora ami kb.250-300e.forint újonnan.Bontva meg nincs.Itt két hét szünet következett,(napi szinten barangolva a neten kb.1-2 órát)amíg végül mint a mesében,találtam egy kompresszort hozzá egy német aukciós oldalon.Lefoglalóztam, majd elhoztam az autót 160 000 magyar forintért.Itt megemlíteném,mert fontos hogy az autó teljes előélete ismert volt előttem,az első tulajdonostól kezdve(volt pénzügyminiszter) a szervíztörténeten keresztül,a parkolási sérüléseken át,egészen addig a napig amíg meg nem vettem (189 000 km.el 22 évesen)Tőlem mindenből a legjobbat kapta ezután.Kapott teljesen új vezérlést vízpumpával,teljes fékcsere,kupplungcsere,és mindent ami csereérett volt a kilóméteróraállásból ill.a korából adódóan.A légrugós felfüggesztést kevesen ismerik,még kevesebben láttak ilyet,szerelni meg még kevesebben szereltek ilyet.(Köszönet Mc.Eleknek a sok telefonos segítségért)Amennyiben működik nagyon szuper autózási élményt nyújt,olyasmit mint egy mercedes,amiből viszont egy gombnyomással kőkemény sportos mitsubishit varázsolhatsz.Ezenfelül automata funkciói is vannak,amik mind-mind a vezetési élményt vagy komfortot hivatottak szolgálni.
Nálam 3 évig hibátlanul működött,utána örök álomra szenderült.Sebaj kicseréltem a lengéscsillapítókat sima gátlókra,kapott gázos bilsteineket.Szóval kb.5 év alatt mialatt mindvégig napi használatban volt ,rá sikerült költenem úgy 1 millió
forintot,most viszont olyan állapotban van amilyenben lennie kell egy iyen remekműnek.A japán autógyártás fénykorának a terméke.Olyan embereknek ajánlom akik sokat járnak autópályán,ott 7 azaz hetes litert fogyaszt.Utazósebesség 180-190km/ó!
Horvátországba menet a dinárin felfelé, letoltam a belső sávból a híresen nyomatékos 530d ket, meg 540 ecskéket amit azok nyomatékból vagy nagy köbcentiből,ez fordulatból oldja meg.Hangja mint egy villanymotornak,hihhetetlen.Élményautó a javából.Hosszabb útra 4 felnőttnek igen kényelmes.Jól pakolható,170x90x50 es gyerekágyat szétszerelés nélkül hoztam el.Igaz a hátulját csak gumipókozni tudtam,lecsukni nem,de cserébe nem kellett legózni.
Hibalista
- ECS.( Elektronicalli Controlled Susension)
Ide hordtam szervizbe
Auto-Shokai
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 189000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Civic 1.3 16v | Következő autója? | Japán |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
