A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Eclipse Cross (2017)

Eclipse Cross Plug-in Hybrid - PHEV 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem prémium és nem is akar az lenni!

Szöveges ítélet

Német: Mitsubishi Eclipse Cross Plug-in Hybrid 2022’ Select+
Magyar: Eclipse Cross PHEV Intense Safety Navi 4WD

Újonnan vásároltam Németországban.

Minden az itt leírt problémával voltam német márkaszervizben és a “Hát ez ilyen.” Választ kaptam. Átmentem egy másikba és ott is.

Az ablakok leengedésekor nem húzza le a vizet az üvegről. A kézifék elsőre általában soha nem engedi el automatikusan. Még egyszer fék, gáz és elengedi, indul. Műanyagból vannak a csomag tér csomag rögzítő szemek. A 1975 kg az üres súlya, és 2425 kg a teljes terhelés. Ami annyit jelent hogy 450 kg terhelést kap hat, amibe benne vannak az üzemanyagok is (kb.60 kg!). Tehát magamból kiindulva ez az autó csomagok nélkül maximum háromszemélyes csomagokkal inkább csak kettő (Itt emberekről beszélünk és nem óvodásokról). Ha túl van terhelve a gyorsulásoknál érezni és a lassulásoknál is. Bár a biztonságérzetem megmaradt. Tehát nem túl vészes. Ha az autó mozgásban van és valaki kicsatolja a biztonsági övet akkor nem hagyja abba a bim-bammolást még ha megállsz sem, es ha ki teszed P-be akkor sem. Újra kell indítani az autót. Ha bele lépsz a fedélzeti kijelzőn a menükbe akkor azokat valós időben tölti be. Tehát ezt úgy kell elképzelni hogy rányomsz a menü csempéjére, megjelennek a kiválasztható menük, feliratok. Vársz egy pár másodpercet és egyre több lesz. Ha éppen betölti. Tehát ha éppen álló fűtést akarsz programoznia akkor nem minden esetben tudsz. Ennek köszönhetően ha programozva van, sem mindig indul el. Csak ha kedve van 5-ből 3-szor nem. A kulcsot is 10-ből csak 9-szer ismeri fel. Igaz ez jobb arány. Nyitásnál ha nem állsz legalább 20 centire a kulcs és a nyitó gomb távolságában akkor nem nyílik. Ezt úgy értsd hogy ha nem abban az oldali a nadrág zsebedben van a kulcs amelyik kezeddel nyúlsz a gombért akkor már nem nyílik. A csomagtartónál ez még rosszabb. Ott van olyan hogy ki kell vennem a kulcsot a zsebemből és a kezemben tartanom, abban a kezemben amelyikkel a gombot nyomom meg. És akkor mindig működik. Szóval olyan 5 cm en belül kell tartani a kulcsot a nyitó gombhoz! Automatikus csomagtér nyitásról ne is álmodj. Nem is rendelhető hozzá. A kulcs nélküli nyitást indítást inkább engedd el. Reklamációkor a szerviz kicserélte mind a kettő kulcsban az elemet ami természetesen tökéletes volt de nem lett jobb.
Apple CarPlay kábeles, és gondoltam nem baj mert egy stabil kapcsolat. Hát nem az. Szintén ha csak van kedve akkor működik. Az első fényszóró magasság állítása manuális. Pedig LED a tompított, nem olcsó halogén. Egy automatika már nem fért bele? A távolsági fényszóró automatika használhatatlan. Előttem haladóra ráteszi simán, ha egy picit előrébb van. Szembejövő motoros szintén vakul. Több autó van a láthatáron szintén nem tudja most tegyen. Ha több az autó akkor meg esélytelen. Már értem miért nem lehet bekapcsolni úgy a funkciót, hogy újra indítás után meg jegyezze. Az Auto Hold szintén nem kerül automatikusan megjegyzésre, de ezt már elengedtem. Legyen így. Egyeszer-kétszer megörvendeztetett azzal, hogy a töltő kábelt nem engedte el. Jött a szerviz és kiszabadított. Igaz ez csak 3x volt. Hurrá! A Hi-Fi jól szólna benne, ha nem lenne teljesen előre hangolva. Ha a Fader hátrébb állításával korrigálom akkor meg elmegy a dinamika teljesen. Szóval ott jó az alapanyag csak szintén a szoftveren megy el a sztori. Nyilván az miatt szólnak hátul halkabban, hogy „villanyt spóroljanak”. SOS gomb nincsen benne pedig én úgy tudtam, hogy Európában 2017 óta kötelező. Ülés memória szintén nem fért bele húsz millióba, a kesztyűtartó világítás sem, a lábtér világítás sem, kilépő világítás sem, illetve a csomagtartó világítás kicsi, gyenge és egy oldalon van csak (kb. golf 2-es szintű 1983-ból), úgy ahogyan a kormány is csak a fogás szerinti kilenc és három óránál fűt (Igaz ez a gyári prospektuson is így van, bár ki érti?), és a motorháztető sem gázteleszkóppal van kitámasztva (40’000Ft-ért vásárolható extra mint utólag megtudtam). A fedélzeti számítógép ami a kormány mögötti kijelzőre dolgozik annak a menü gombjai a kormány mögött vannak a műszerfalon. Mint a start/stop gyújás gomb csak a másik oldalon. Menet közben konkrétan veszélyes használni! Ebben semmi túlzás nincsen! Az elektromos ablakemelők gombjai szintén csak kicsavart csuklóval használhatók. Kifejezetten kényelmetlen, főleg vezetés közben használni. Az ergonómia legkisebb létét is mellőzi, ugyan úgy ahogyan az elektromos ülésállítás. Ugye gerinctámaszról és combtámaszról nem is álmodunk. Nincs és nem is rendelhető. A 360 fokos kamera nem rossz viszont a járdaszegélyt csak a jobb oldalon emeli ki. “Gondolom” japánban nincs egyirányú utca ahol mind a két oldalon van járdaszegély. De legalább amikor a felülnézetből mutatja, az autó színe változtatható. Mert ugye tudjuk hogy ez fontos. A távolságtartó tempomat agresszív. Nagy gáz és nagy fék kivételével semmit nem ismer. Nem valami komfortos használni. A motorháztető 120 felett mozog, vagy is inkább hullámzik. Kicsit ijesztő de meg lehet szokni. Az ablaktörlők másfél évesen konkrétan szétmentek. Szóval nem csak csíkozott ami teljesen normális lenne, hanem használhatatlan állapotba került, leszakadt az éle. A biztonsági öv szintén minden kikapcsolás után közepes erővel húz. A baj az, hogy ha egy nagyon pici csavarodás van rajta már nem húzza vissza. Minden kiszállás után igazgatni kell, mindkét oldalon. Az utasok rendszeresen rácsapják a csatra az ajtót. Az első ülések hozzá érnek a könyöklőhöz. Ez folyamat nyekereg, ugye a “bőr” a “bőrrel” érintkezve. Tettem (ragasztottam) közé egy textil darabot, így már jó lett. Ha bekapcsolod a belső világítást (ha nincsen éppen kiégve) akkor csak az első üléssorban kapsz világítást. Hátul is szeretnél fényt akkor kitekeredhetsz és nyújtózhatsz a mennyezeti kapcsolóért. Végül pedig jó nagy a fogyasztása (10L/100km) de a tankja legalább kicsi, szélvédő mosó folyadék tartály szintén 3L. Lehet sűrűn élvezni a gázteleszkóp hiányát a motorháztetőnél. A villanyfogyasztás télen duplája a nyárinak. A gyári 50 km-es villany hatótávból télen 25 km-t lehet megtenni maximum. Nyáron inkább 35km-t, klíma nélkül 45-öt. (Gyári értek 50km). De oda már nagyon kifinomult takarékos vezetési stílus szükséges ECO módban. Ha kifogy a villany hatótáv akkor lekapcsolja a hátsó kerék hajtást. Szóval ez csak egy feltételekkel négy kerékhajtású autó. Autópályán teljesen feltöltött akkumulátorral és tüzelőanyag tartállyal 440 km-t lehet megtenni.

Nem prémium termék de nagyon keményen küzd azért, hogy ne is tekintsük annak.

Hibák:
- Fék nyikorgás. Valami fémlemezke. Kicserélték olyanra amin van egy kicsi ragasztó csík. Jó lett. Garancia volt.
- Belső világítás, mennyezet elől (jobb oldali). Égő csere. Mikor belerakták az új égőt, beesett az egész. Most várom a komplett új egységet ami magában foglalna a kapcsoló és a világító egységet. (Az egy darab égőt kifizettették. 9€) update: 4 hónap alatt jött meg az alkatrész.)
- Töltőkábel rögzítés nem mindig enged. Szerviz jött és a csomagtartón keresztül kioldották. Közöltek, hogy ezt magamnak is meg tudom csinálni. Meg mutatták miképp kell. Nem volt kedves.
- Ablaktörlő 1,5 év alatt konkrétan kuka. Hátul is!
- Az összes ablak vízlehúzó gumija új kora óta nem érintkezik a szélvédővel! Lehúzod, vissza emeled és ugyan olyan vizes. Lassan 3 éve 3 márkaszerviz nem tud vele megküzdeni. Érthetetlen!

Előnyök:
Villannyal olcsó járni. Persze ennek megvannak a feltételei.
5 év garancia. + 3 év garancia felárral. Megvettem (400€).
Akkumulátor 8 év garancia.
A gyors töltés elképesztő. 24 perc alatt 80 %-ra. Cserében kihaló szabványt használ. CHAdeMO.
A hó program nagyon jó, és jól használható!
Ha spórolós vagy és tudod otthon tölteni, főleg napelemről akkor az Excel tábla kijön. Feltétele a maximum kétszer 15 km-es ingázás naponta.
Az ajtók teljesen lefedik a küszöböt ezért ki-beszálláskor még rossz időben sem lesz koszos az ember nadrágja.
A villany és a benzinüzem közti váltások észrevehetetlenek és a váltó is nagyon jól dolgozik.

Hibalista

- - Fék nyikorgás. Valami fémlemezke. Kicserélték olyanra amin van egy kicsi ragasztó csík. Jó lett. Garancia volt. - - Belső világítás, mennyezet elől (jobb oldali). Égő csere. Mikor belerakták az új égőt, beesett az egész. Most várom a komplett új egységet ami magában foglalna a kapcsoló és a világító egységet. (Az egy darab égőt kifizettették. 9€) update: 4 hónap alatt jött meg az alkatrész.) - - Töltőkábel rögzítés nem mindig enged. Szerviz jött és a csomagtartón keresztül kioldották. Közöltek, hogy ezt magamnak is meg tudom csinálni. Meg mutatták miképp kell. Nem volt kedves. - - Ablaktörlő 1,5 év alatt konkrétan kuka. Hátul is! - - Az összes ablak vízlehúzó gumija új kora óta nem érintkezik a szélvédővel! Lehúzod, vissza emeled és ugyan olyan vizes. Lassan 3 éve 3 márkaszerviz nem tud vele megküzdeni. Érthetetlen!

Ide hordtam szervizbe

Márka szerviz Németország

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2022
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Insignia Sports Tourer Cosmo 2.0CDTI aut. Következő autója? X6 2014-től. Motor mindegy.
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Eclipse Cross 2017

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)