Maradt egy kis hiányérzet
Szöveges ítélet
Toyota Versoból (1.8 Sol CVT) ültem át egy Mitsubishi Eclipse Cross-ba (1.5T Intense CVT). Dilemma volt a SUV vagy az 5+2 legyen. Az Eclipse-re leginkább a CVT váltó miatt esett a választás, (a DSG-k kevésbé tetszenek) és a RAV4 hibrid nem fért bele a keretbe.
Tudtam, hogy kompromisszum lesz az 5+2 ülés után (illetve a bőr belsőröl rögtön lemondtam), de jobbra számítottam. Eddig minden autóváltásnál azt éreztem, hogy ez igen, az új sokkal jobb, mint a régi. Most ez abszolút hiányzik.
Nagyon szép hangja van az autónak, jó az automata váltó, finoman megy. Tetszik a néhány újdonság, pl sávelhagyás figyelmeztető, vészfékasszisztens (még ha néha falsul is jelez), Head-up display, ... Jó hogy csúsztatható a hátsó üléssor, ez előny egyébb SUVokkal szemben. De kevésbé kényelmes 3 személynek a hátsó rész, mint a Versoban.
Nagyon nem tetszik a fogyasztása, eddig nem sikerült 8,9 alá lemenni, a teljes átlag pedig 9,5l/100km. 5000 km van benne, 95%-ban eco módban használtam.
Nem igazán állnak kézre a kezelőszervek, túl lent, vagy a kormány takarásában van némelyik. kicsit nehézkes, körülményes az érintőképernyős menürendszere.
Bosszantó, hogy az ablakemelők közül csak a bal első automata, és hogy nem lehet kormányoszlopról rádiócsatornákon léptetni (csak frekvencián)
Összességében jó-jó, de azért hiányérzetem van.
(A megérte a pénzét kérdésre nem ilyen egyszerű a válasz. Talán jobban is lehetett volna választani, de szörnyű mellényúlásnak nem nevezném)
Hibalista
- Nem romlott el még semmi. Nincs szervíztapasztalatom.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2018 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Verso 1.8 CVT Sol | Következő autója? | Nem eclipse cross |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
