A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Eclipse (1995-1999)

Eclipse 2.0 GS 4G63 NT EU-spec 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Eclipse - Létezik szerelem ember és gép között !!!

Szöveges ítélet

nem is tudom miért írok ítéletet, hiszen felesleges, aki ismeri ezt/ezeket a kocsikat ugyis tudja milyenek és hogy mit lehet benne szeretni.

nekem mindig is álmom volt (és asszem marad is ) az az autó, ami miatt beleőrültem a kocsikba: egy 3000GT-VR4.
de hát az álom azért álom, mivel nem lehet igazi és vágyakozunk utána, meghát nem is tehetem meg hogy egy ilyen autóm legyen. (nem is a megvétel, hanem ami utána jön)

de mindig ott volt az agyamban a 2.alternatíva: Eclipse.
így ezeket kezdtem el kutatni, és nagyon szerencsés módon
találtam meg egy 2G EU-s eclipset, szívó 4G63 motorral.
ritka az ilyen M.o.-n.

Az a furcsa (de miért is lenne az), hogy ma is ugyanolyan rajongással és imádattal, szeretettel ülök bele, mint amikor megvettem.
ez ellen nem lehet tenni! Elvarázsol magával az autó!
Lelke van! és szeretetre vágyik! meg persze szeret rosszalkodni és ilyenkor ki kell adni a dühét, 200 felett már kezd megnyugodni :)

sok ítéletet olvastam, rengetegen jót nevettem, egyesek hogy szídják meg bántják a kocsijukat, meg hogy mi-minden hibát írnak le. én most ilyenekt nem tudok leírni.
mert hogy írjam le azt , ami nincs?

Nem nyekeregnek belöl a cuccok, műanyagok, nem esik le semmi, nem esik szét semmi, nem rohad a kárpit, gyakorlatilag gyári állapotú még 11 éves korára is belül minden!
a kasztnin (kerékjáratok, alváz alja), vannak korrozió nyomok, de amit már tudtam, mindet kijavítottam és még a maradék is meglesz!

kopó dolgokat cseréltem rajta, korrekt árakon, nem drágábbak, mint más kocsiknál (gyári dolgokat vettem).
ezek olyan dolkok, amik minden kocsinál velejáró dolgok.

jó tulajdonságok?
Iszonyat telitalálat a formája!
Presztizs értéke kimagasló! szinte mindenhol megnézik, megcsodálják, nemtől-kortól függetleneül!
Nagyon dinamikus közlekedést lehet vele átélni!
Futómű példa értékű, motor abszolút megbízható, dehát az egész japán konstrukció szerintem a mai közép-prémium kat.kocsikat veri.
7000-tól van redline, addig nagyon is intenzív, igazán jól ugrik, gyorsul, 2-3-4-esben 4000 rpm felett gyakorlatilag nincs olyan közlekedési helyzet amit nem tudna megoldani!
de nagyon fontos!
Ismerni kell a határait és a saját magam határait!
ha ezt a két dolgot össze tudjuk hangolni, akkor lehet kihozni belőle azt, amit igazán tud!

Bőven tudnék mit írni, de .. már igy is hosszú lett.
egy biztos:
Valami iszonyat módon megszerettem ezt a kocsit és talán soha nem is fogom eladni!
Olyan mint egy barát! mint egy társ! egy igazi élőlény!
Sokszor gondolom azt, hogy milyen szerencsés vagyok, hogy ilyen autót vettem és mai mapig örömmel tölt el, hogy mint "földi halandó" vezethetem ezt a remekművet!

rossz tulajdonságok?
azok mik?
hogy hátul kicsi a hely az "utasok" számára?
mik azok az utasok? hát ne jöjjenek velem! nekem aztán nem hiányzik senki, elég ha mellettem ül valaki. :)
sokat fogyaszt? ezt ki mondta?
ha ügyes vagy 9liter, ha élvezed az előnyeit 12liter.
amugy is kit érdekel mennyit fogyaszt?
ha engem érdekelne, akkor... nincs akkor. mert nem érdekel.
az hogy nehéz kilátni belőle hátul?
és akkor mi van? meg kell tanulni tükrökkel tolatni és parkolni.

Hibalista

- bal oldali kapcsoló (index-fények), nemtudom miért, egyszer csak fogta magát és beragadt, majd elégett egy vezeték benne.
- bontottat szereztem: 15ezer.
-
- vizsgán egy lengőkart ki kellett cserélni: 18ezer.
- kuplung segédmunkahenger: 8ezer.
-
- ezek nem romlottak el, csak "időszerű" volt a cseréjük:
- hidrotőkék: 15ezer.
- gyertykábelek: 19ezer.
-

Ide hordtam szervizbe

fúú bazzeg....
inkább nem írok semmit.

volt egy bizonyos helyen (nem Mitsubishi márkaszervízben), háát ott elég magarsól sz*rtak rá, 3 hónapig volt ott, és 1 hetes munka volt rajta..... én már az öngyilkosság határán álltam,
na mindegy.
más "egyéb helyen" is volt, pontosan 2-nél.
ha mást nem is, egyet megtanultam:
nem viszem többet ilyen helyekre. soha.
meg még egyet: "A haver-barát-jóóólesz meglátod- szerelő, nem is a barátod! "
pont azé szarik rá, mert ismer és ugysem vered ki a balhét ha szarul csinálja meg....
tisztelet a kivételnek.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 185000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? talán 3000GT VR-4
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Eclipse 1995

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)