Vele unalmas lenne a Totalcar blog, nincs szopás!
Szöveges ítélet
Sziasztok, Németországból költözök Svájcba, át kellene íratnom az autót, ami sok pénzbe és utánajárásba kerül, ezért inkább No-ban eladom és veszek majd valamit Svájcban.Ha ez nem lenne, akkor megtartanám az autót, mert elégedett vagyok vele.2 év és 46.000km alatt nem sok mindenkit gyorsultam le vele, de ez az autó nem is arról szól, hanem egy nagyon megbízható, első két ülésen már-már egyterű kényelmét adó (192 cm vagyok), olcsón fenntartható autóról.Sík terepen egyébként nem zavaró a lomhasága, inkább ha fölfelé visz az út, akkor vannak gondok.Pl Ausztriában van egy százas korlátozás a pályán, aminek a feloldásánál egyből elkezd emelkedni az út, na ott én tapodtat sem gyorsultam, ez kicsit bosszantó, de ritkán fordul elő.Ha pedig 150-el jövök ugyanerre az emelkedőre, akkor sebességvesztés nélkül feljutok rá.Egyébként megkapta a gyári szervízt és problémamentesen üzemelt, bátran merem ajánlani.Fogyasztás volt csak csalódás, azt hittem ez a hengerűrtartalom kevesebbel is beéri.Kilenc karakter maradt még.
Hibalista
- Húszezrenként gyári szervíz, amúgy semmi.
Ide hordtam szervizbe
Németországi márkaszervíz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 46000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | G Astra 1.7D | Következő autója? | Soul 1.6D |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
