Törpe EVO, olcsóért
Szöveges ítélet
Nagyon praktikus a tologatható,kivehető ülés. A babkocsi könnyen befér. Ha meg sokan vagyunk csak visszatolom hátra és máris van lábtér. A motor kicsit hangos de megszokható. A német autópályán sokat autózok vele, nem hozott még rám szégyent. 160 utazó meg sem kottyan neki. A vége 185 és ezt 4 személlyel. Tényleg igaz amit a Japán kocsikról mondtak. Igazán jó választás volt pedig nem akartuk először megvenni, de most már nem bánom hogy hagytuk magunkat rábeszélni egy próbaútra.
2.
Most fordultam meg a Colt-al egy dél-Németországi útról. 1200 km egyhuzamban és visszafele ugyanez. Majdnem végig 160 km/h mivel Soprontól autópálya végig. 4 személy és 4 heti csomag volt a rakomány. A kocsi nem evett csak 5,7 litert. Először nem hittem el és visszafele utánaszámoltam, és tényleg annyi lett. Ez azért nem rossz!! És még néha el is engedtem magam a német pályákon, mivel nincs korlátozás ezért csak-csak kapott egy két padlógázas szakaszt a kicsike. Hát tényleg jó. A tél és a hideg megérkeztével az első igazi hibára fény derült. Méghozzá a bal elejénél valami nyikorgott amikor reggel mentem melóba. A kereskedésben "megolajozták" és azóta nem jött elő többet a probléma. Szóval még mindig tartom a dicséretem, még nem hagyott cserben.
3.
Még mindig szeretem!
Átesett a második éves szervizen. igaz 45.000 magyar forintom bánta, de most teljes program volt. Légkondi, olajak, szűrők ...
Mivel elég sokat járok nagy távolságokra inkább ezt fizetem ki minthogy lerobbanjak valahol Délnémetországban.
Nálam is előjött a mások álltal már jól ismert kesztyűtartó probléma. Ha egy kicsit meleg az idő akkor egy kicsit nehéz becsukni. De trükközéssel mindent meg lehet oldani. A másik probléma a hidegen való indításkor jelentkezik. Amíg be nem melegszik a motor egy bizonyos fordulaton berezonál egy a motor előtt elhelyezett hővédő lemez. De ez csak egy olyan bosszantó kis hang. Majd ha lesz időm megnézem mit lehet csinálni vele. Talán egy kis sziloplasztal orvosolható a probléma. A múltkor eléggé meglepődtem mert vettünk egy szőnyeget ami 250 cm hosszú volt. Nem hittem hogy befér a kocsiba de az eladó srác azt mondta hogy próbáljuk meg. Hát befért és még le is tudtam csukni a csomagtartót. Igaz hogy éppen csak de akkor igen csak büszke voltam.
2008.dec.
megvolt az 55.000 km. Eddig doxa. Semmi baja. A váltórecsegés titka a kapcsolást lassan kell elvégezni és amikor érzem, hogy akad akkor óvatosan kuplung felenged és már be is ugrik a helyére a hátramenet. Kesztyűtartó még mindig önállóan működik. Majd a következő kötelezőnél már megcsináltatom mert idegesítő főleg amikor valaki ül a jobb 1-ben. Fogysztás még mindig baráti, a haver grandepunto-ja 1-1,5 literrel többet kér pedig csak 1,2 -es. Ja és egy igazi teherpróbán is átesett a kicsike 10 zsák zsákos falazó került be a kivett ülések helyére. hirtelen kapott "sportfutóművet" a ménes is szerteszaladt de nem hozott rám szégyent. Hazavitte még ha prüszkölt is.
Hibalista
- Kesztyűtartó zárszerkezet
- Hőszigetelő lemez
Ide hordtam szervizbe
Auto ANTEUS, Veszprém
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Kalos | Következő autója? | az új COLT nagyon tetszik majd meglátjuk |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
