A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Colt (2004)

Colt CZT  

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Mitsubishi Colt CZT

Szöveges ítélet

Még csak három hete van nálam és még csak 2000km-t vezettem, de gondoltam megosztom az eddigi élményeimet. Az autóba egy 48kw-os dízel Clio-ból ültem átt. Ez után a Colt teljesítménye (110kw) maga a megváltás. Az előzések mostantól nem jelentenek akkora problémát. A motor (1,5 MIVEC Turbo) nagyon dinamikus, már 2500-tól el kezd húzni és egészen a leszabályozásig nagyon jól megy. Igazából azonba 2500 és 4500 között érzi jól magát. Ilyenkor lead 200 Nm nyomatékot, ami egy 1,5-os dízeltől sem rossz! A max Kw 5700 körül van, ettől tovább nem érdemes pörgetni (bár nincs ellene semmi kifogása).
A kormány jó visszajelzést ad és nincs agyon szervózva, ami nekem tetszik, bár így a barátnőmnek márt kicsit nehéz forgatni a kormányt : )
A váltó kicsit meglepett...nem rossz de nem egy Honda. A fokozatok azonban gond nélkul kapcsolhatók és az elosztás is megfelelő. (130Km/h - 3500 RPM)
Ami nem tetszik hogy hátramenetbe kapcsolásnál az esetek 80%-ban reccse egyet a váltó...majd szervizben megnézetem.Egyépként meg lehet oldani....be kell tenni egyesbe és utána hátramenetbe...ilyenkor nincs gond
Az ülések kényelmesek és a hátsó sorban is meglepően nagy hely van...sokkal nagyobb mint a Clio-ban. Főleg ha a sínen csúsztatható üléseket teljesen hátranyomjuk. Bár ilyenko nem marad sok hely a csomagoknak. (főleg hogy hátul van már egy aktív subwoofer és egy erősítő)
De két személy simán el tud vele menni egy hosszú útra is, és aki családos úgy sem ilyen autót fog venni....
A belső dizájn nekem bejön, a műanyagok nem zavaróak és nem zörög semmi még rossz úton sem.
A futóműn érezni a sport lengéscsillapítokat és rugókat de nem vészesen kemény, és cserébe nagyon jó az autó úttartása a kanyarokban
Ami hiányzik egy kicsit az a tempomat....kár hogy kimaradt. A gyári rádió nem nagy szám, elég tompín szóll, de ezt a legegyszerűbb orvosoni, mert nem nehéz kiszerelni. Az enyém már kapott egy Pioneer MP3/CD/USB rádiót, négy új hangszórót (Hertz), egy kétcsatornás erősítőt (Hertz) és egy aktív Subwoofert (Ground-Zero). Most nagyon jól szól!
Mindenkinek ajánlom ezt az autót aki nem igényli a túl sok helyet, szereti a teljesítményt és szeret törődni az autójával.(Turbót visszahűteni ha meghajtottuk, kicsit gyakori olajcsere 10000km - 5W30-as olaj)
Remélem még sok közös km-t elmegyünk szerencsésen.
Kösz hogy elolvastad az értékelésem : )

2008-11-22
Eltelt pár hónap és megtettünk pár ezer km-t közössen. Minden a legnagyobb rendben van az autóval. Imádom! Már összeszoktunk. A váltó is most már sokkal jobban tetszik, meg kell tanulni vele váltani...nem szereti a túl gyors mozdulatokat de nagyon hatarozottan bekattan a helyére és nagyon jó érzés váltani vele! Még lehet a további km-k ben összekopik és még jobb lesz....de már igy is szuper.
a motor-t imádom.....mindig lehet meglepetést okozni az autóstársaknak.
A fogyasztásra sem lehet panasz...igaz én nem járok vele pár km-es távokat...akkor biztos 10 körül lenne. Igy eddig 7,3 az átlag ami nagyon jó!Pedig nem ios járok lassan! (és hálisten már a benzin ára is kezd elviselhetőbb lenni!)
Most azonban valami rosszat :
a jobb oldali kárpit rossz úton zörög, valamint a jobb oldali ablakot mintha nem húzná fel teljesen az elektronika.....olyan hang van 100 kmh körül az autéban mintha le lenne egy kicsit húzva az ablak. De majd megnezetem a szervizben ha megyünk kötelező szervízre....annyira egyépként nem zavaró!
Amit írtak a többiek is nekem is előjött : kiégtek az első izzók.....ez meglepett hisz még alig van km az autóban! De remélem azújak majd bírják egy pár évig!
Összegezve : még mindig nagyon meg vagyok elégedve az autóval és esetleg csak egy új EVO-ra cserélném le!

2009-10-17
Jó regen volt hogy irtam, gondoltam most megosztom az esetleges erdeklodokkel az uj elemnyeket. Ugy ott hagytam abba a multkor hogy majd megyek szervizbe olajcsrere. Ez meg is tortent, az emlitett hibakat megcsinaltak, de milyen aron?
Mikor a szervizvezeto elem tette a szamlat azt hittem leesek a szekrol : 340€ (Mitsubishi Nove Zamky)....de mit volt mit tenni ki kellet fizetni. Azota is azon toprenbek vajon mi kerult egy levegofilterben 45€-ba...stb! Azota mar megvolt meg egy olajcsere (ugye 10000-kent), most mar ithon...igy 75€ (olaj + minden filter). Van kulonbseg!
Az autorol meg midig nme tudok igazan rosszat mondani! Super elmeny vezetni, vele elmenni akarhova! Egyszer sem hagyott cserben (bar ez 50000 km utan szerintem el is varhato). A fogyasztas 20000km utan attlagban 7,64! (min 6,81 max 8,21) Nem haszanlom az autot 5km-es tavokra, arra ott a bicikli vagy a labam....altalaban olyan 30-70km kozti utakat megyek vele!
Mindig lehet meglepetest okozni az autos tarsaknak....foleg a nyomulo 2,0TDI Passatoknak es egyebb tipikus ,,nyomomavalagadmertenmenedzsevagyokcegautomisvan˝ egyedeknek! Ha lehet es engedi a szituacio mindig megmutatom nekik mire is kepes ez a kis gep!
Foleg kanyargos utakon erzi magat otthon....ilyen helyen mar megvolt par X5,Q7,A6 es egyebb monstrum....ugye 3 t mar nem jo kanyarban hiaba jobb a felfuggesztes es erosebb a motor :). Pedig itt meg kell jegyeznem hogy a nyari Goodyear Eagle gumik szerintem siralmasan rosszak erre az autora....egyaltalan nem tapadnak, bizonytalan veluk az auto. De jovore majd jonnnek a Yokohama Parada-k es remelem ezek majd meghozzka a megvaltast!
A valto sokat javult, most erezni hogy jol be van kopva.....ok, nem egy honda accord, de ebben a kategoriaban szerintem az egyik legjobb (de nem a legjobb!) A motor alul, felul jol huz, jol kiszamithato...a turbo lyuk a Saab 95 Aero-hoz (cegauto) kepes 0! Es ami szamomra nagyon fontos, hogy egyreszt gyonyoru a hangja masreszt nagyon jol veszi a gazt!
Ami valtozas meg tortent hogy a megvetelkor belekerult autohifit komplett kidobtam a kukaba es kerult bele egy Alpine 9886R + Alpine Spx 13Pro + DLS Reference RA30 + DlS Reference RW12 parositas. Az Subwoofer a potkerek helyere kerult, igy a csomagtarto is jkol kihaszanlhato maradt. Ezen kivul az ajtok le lettek szigetelve Dynamat Extremmel (most az ajto csukodasnak is sokkal komolyabb hangja van).....nagyon jol szoll...de azert meg lehet hova fejlodni :D
Szoval nagyon meg vagyok elegedve az autoval, orulok hogy megvettem mert egyedi es rita, eros es megbizhato...es foleg azert mert nem feltuno! Csak ajanlani tudom mindenkinek!

2009-11-9
A héten ki lettek cserélve az első tárcsák és a fékbetétek. A régi már elkopott. Az áruk normális volt. Akartam sport tárcsákat de sehol nem tudtak rá. Aztán a megrendelt gyári tárcsa csomagolásán láttuk hogy ugyanez a fék megy a Volvo S40 combi-ba is! Legközelebb majd arra kérem :)....de azért jó érzés hogy ezek a fékek egy jóval nagyobb autóra vannak kalibrálva már eleve. Egyébként félre ne értsék...nagyon jól fognak...csak mindig többet akar az ember! :)

2009-12-21
Megjött a tél (végre), és kint alig lehet jarni a hótól. A Colt termeszetesen mar reg teli gumikon gurul (Yokohama 185/55). Ma voltam ezeken a behavazott utakon Győrben (30km). Azt mondhatom hogy az autot hüjebiztossá teszi az elektronika. Hiaba nyomok padlot, elveszi a gazt, hha csúszunk érezhetően fékegeti a kerekeket hogy egyenesbe jöjjön. Ez mind szép és jó de :
A, igy nem lehet hüjéskedni
B, néha nagyon zavaró a gázelvétel!!! Hiába korrigaljuk az autot megcsuszaskor, nehez gáz nelkul irányitani! Persze ad gázt, csak max 3000 fordulat, tovább nem pörög

Ilyenkor azért irigylem az Audi Quatrokat, meg a szerencséseket, akiknek sikerült venni egy Evo-t :)

Most éjjel hogy jöttem haza -18 fokot mutatott a hőmérő. Az autó pöcre indult, és meglepően hamar fűtött....pedig kint állt 4 órát!
Egyedüli amit észrevettem miután beálltam a garázsba, hogy nem zárj be a jobb első ajtót....de rem csak megfagyott és reggelre minden ok lesz!

2010-4-15
Eltelt pár hónap mióta utoljára írtam, és vele együtt elmúlt a tél is. Az autó hibátlanul működik. Még télen sikerült orvosolni a jobb oldalról jövő zörgést. A kesztyűtartóban van, egy a nyitást csillapítani szolgálló kis teleszkóp, sajnos ez rossz úton hozzá verődik a műanyaghoz, és elég kellemetlen hangot ad ki. Zörgött még szintén a kesztyűtartó nyitógombja, ez egy kis WD40 után elmúlt. (néha nagyon hidegben még előjön)
Vissza lettek cserélve a nyári kerekek, és ezt érezni a rugozásnál. Sokkal jobbna dobál az autó mint a 15-os kerekkel. Az én véleményem szerint kár volt rá 16-ost tenni, jó lenne a az R15 195/55 valami jó gumival. Itt jegyezném meg újra, hogy a gyári Goodyear Eagle F1 gumik tapadása gyalázatos. Hátrány még, hogy a szélesebb gumit könnyen megvezetik a nyomvájúk, és mivel a kormányzás enyhén szólva nincs túl-szervózva néha harcolni kell a kormánnyal.
Ez persze csak a megengedett sebességek betartásakor zavaró, ha siet az ember, nagyon is kellemes a sok visszajelzést adó és közvetlen kormány.
Ami még szerelve volt, az a jobb oldali ülés. Elromlott a nyitószerkezet ami egyszerre dönti és előrehúzza az ülést. A hiba ingyen orvosolható, és nagy mínusz a mitsubishinek, ugyanis ez a hiba várható volt. VAlamint véleményem szerint számítottak is rá, ugyanis pont azon a helyen lehet szétcipzározni az üléshuzatot, ahol a hiba oka található. Ez pedig nem más, mint hogy ki tud akadni az a kis ,,bowden,, ami a kar meghúzásakor meghúzódik :D nehéz leírni, de könnyű megszerelni. Öt perc az egész. De ezt én nagy hibának veszem, hisz egy három ajtós autóban az anyósülés mozgatása nagyon fontos.
A motorról még mindig csak pozitívat tudok írni. Megy, és megy, nagyon rugalmas, ugyanúgy szereti a az alacsony, mint a magas fordulatot. Nemsokára jön az újboli olajcsere + vele együtt a gyertyák, fékfolyadék (már nagyon ráfér) stb. MEgjegyezném még, hogy az utóbbi időben felment a fogyasztás úgy 2-3 decivel. De ez lehet a hideg, de valószinűbben a kicsit nehezebb jobb lábam hatása :)
összeségében még mlindig megvagyok elégedve az autóval, és a kiseb hibái és hiányosságai ellenére is örülök neki, hogy anno mellete döntöttem.

Hibalista

- Jobb oldali ülés mozgató mechanizmusa - 5 perc munka....de csak ha valaki hozzá mer nyúlni, szervíz gondolom lehúzna érte pár €-t :S

Ide hordtam szervizbe

Autopalace Bratislava - Kicsit nehézkes ügykezelés de egyébként nagyon kedvesek és segítőkészek

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Mitsubishi Nové Zámky - lassúk, drágák, és semmibe nézik az embert!

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 32562
Megbízhatóság (10) Vezetett km 27500
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Clio 1,5 Dci Következő autója? Nagyon sokáig ez marad
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Colt 2004 (2004)

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)