Maga a dinamizmus - de nem hibátlan
Szöveges ítélet
Még viszonylag friss a vétel, de úgyérzem, van mit írnom róla. A jogsi megszerzése óta kis kilengéssel (Lada 1200) kisautó tulajdonos vagyok, és a vásárlásnál most is szóbajött egy-egy nagyobb autó, de végülis a szép kisebb mellett döntöttem, mert a formája (a CZ3-nak) lenyűgözött, és viszonylag egyedi manapság.
A teljesítményével nagyon elégedett vagyok, a 95 lovat érezni, autópályán is van benne tartalék 120 körül is meglódul.
Belül nagyon tágasnak érezni a kocsit, a műszerfalon pingpongozni lehetne, és nagyon kényelmes hosszabb úton is.
Kicsit zavaró a kötelező sípolás a beindításnál, és pl. kis benzinszint esetén menet közben is 5 percenként, de meg lehet szokni.
Zavaró, hogy ennyi visszajelző lámpa között nincs a hideg motorra figyelmeztető. Jó lenne tudni, meddig kell kímélni a kocsit az üzemi hőmérséklet elérése előtt.
Sajnos a vétel után kiderült, hogy szivárog az egyik gátló és a kocsi távirányítója nem csak az elem cseréjére szorul.
Ezeket garanciában kijavítják.
Idegesítőbb, hogy hamarosan elkezdte azt csinálni, hogy indítás után nem vitte a fordulatot 2000 fölé, és csak 4-5 újraindítás után volt hajlandó, a motorhiba jelzés mellett menni.
Ez állítólag a fojtószelep hibája, már hallottak a szervízben róla, szóval nem egyedi a dolog. Még nem tudom, sikerült-e ezzel megoldaniuk a dolgot, nem mentem azóta sokat a kocsival. A javítás természetesen garanciális volt.
UPDATE: Nos, sikerült. Azóta elkezdett kicsit nyüszögni az autó hidegben, valamilyen szíj lehet a ludas. Lehet, az előző tulaj tulságosan hajtotta. A gari lejárt, de semmi különösebb baja nincsen, szeretem az autót, bár néha érzem, hogy kellene talán valami nagyobb, hátra sajnos ebbe a 3ajtósba elég nehéz beszállni.
Összességében nagyon megérte megvenni az autót, mindig nagy örömmel szállok be, kívűl-belül élvezem, remélem tökéletes állapotba került, és sokáig nem lesz gondom vele.
Hibalista
- Hátsó gátlók
- kesztyűtartó
- fojtószelep
- távirányító
- valamelyik szíj, fékbetétek
Ide hordtam szervizbe
Csiki-bege
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 73000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Polo 91 | Következő autója? | Colt Cabrio |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
