A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Colt (2004)

Colt 1.3 CZ3 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Maga a dinamizmus - de nem hibátlan

Szöveges ítélet

Még viszonylag friss a vétel, de úgyérzem, van mit írnom róla. A jogsi megszerzése óta kis kilengéssel (Lada 1200) kisautó tulajdonos vagyok, és a vásárlásnál most is szóbajött egy-egy nagyobb autó, de végülis a szép kisebb mellett döntöttem, mert a formája (a CZ3-nak) lenyűgözött, és viszonylag egyedi manapság.
A teljesítményével nagyon elégedett vagyok, a 95 lovat érezni, autópályán is van benne tartalék 120 körül is meglódul.
Belül nagyon tágasnak érezni a kocsit, a műszerfalon pingpongozni lehetne, és nagyon kényelmes hosszabb úton is.
Kicsit zavaró a kötelező sípolás a beindításnál, és pl. kis benzinszint esetén menet közben is 5 percenként, de meg lehet szokni.
Zavaró, hogy ennyi visszajelző lámpa között nincs a hideg motorra figyelmeztető. Jó lenne tudni, meddig kell kímélni a kocsit az üzemi hőmérséklet elérése előtt.

Sajnos a vétel után kiderült, hogy szivárog az egyik gátló és a kocsi távirányítója nem csak az elem cseréjére szorul.
Ezeket garanciában kijavítják.
Idegesítőbb, hogy hamarosan elkezdte azt csinálni, hogy indítás után nem vitte a fordulatot 2000 fölé, és csak 4-5 újraindítás után volt hajlandó, a motorhiba jelzés mellett menni.
Ez állítólag a fojtószelep hibája, már hallottak a szervízben róla, szóval nem egyedi a dolog. Még nem tudom, sikerült-e ezzel megoldaniuk a dolgot, nem mentem azóta sokat a kocsival. A javítás természetesen garanciális volt.

UPDATE: Nos, sikerült. Azóta elkezdett kicsit nyüszögni az autó hidegben, valamilyen szíj lehet a ludas. Lehet, az előző tulaj tulságosan hajtotta. A gari lejárt, de semmi különösebb baja nincsen, szeretem az autót, bár néha érzem, hogy kellene talán valami nagyobb, hátra sajnos ebbe a 3ajtósba elég nehéz beszállni.

Összességében nagyon megérte megvenni az autót, mindig nagy örömmel szállok be, kívűl-belül élvezem, remélem tökéletes állapotba került, és sokáig nem lesz gondom vele.

Hibalista

- Hátsó gátlók
- kesztyűtartó
- fojtószelep
- távirányító
- valamelyik szíj, fékbetétek

Ide hordtam szervizbe

Csiki-bege

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 73000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Polo 91 Következő autója? Colt Cabrio
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Colt 2004 (2004)

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)