Kicsi, diesel, de miért ilyen hangos?
Szöveges ítélet
Az én kis Coltomat idén (2007) január elején vehettem át.
Sajnos sok választási lehetőség nem volt, én dieselt akartam,szín pedig csak fekete volt raktáron. Állítólag nem gyártott a gyár már egy ideje.Szóval nem válogathattam.Így egy kicsit hiányoltam a felszerelést. 1,5 D-iD elvileg fullos, de nem volt rajta kormányról vezérelhető rádió és még az első ködlámpa hiányzott, aminek örültem volna.
De így sem rossz, az előző yarisomhoz képest legalább van központi komputer benne. Alapjába véve teszik kivül belül. Sok a műanyag belül, de elviselhető. Sajnos a motor az amiben csalódtam. Nagyon hangos és annyira nem jó,nem megy néha.
1,4 yarishoz képest nem sokkal gyorsabb, de jóval kerregősebb. Eddig aki velem utazott mind meglepődve hallgatta a hangját. Kezdem megszokni, nem tudok mit tenni vele. Belső nyikorgás nekem csak nagyon rossz, pl. macskaköves úton hallható a műszerfalból.
De a hátsó üllés támlája mivel nincs rögzítve elkezdett nyiszogni, nagyon magas hangon, mint egy egér.
Idegesítő, de megtaláltam a megoldást, fél napig közlekedem vizszintesre lehajtott támlával, majd visszaállítom és nem adja ki a hangot egy jó ideig. :-)
Amúgy jó rajta minden más, jól pakolható , nagyobb a hely benne mint a yarisban, és hasonló az ülések hajtogatási módja, csakhogy itt még 1/3-2/3-ad arányban fel van osztva mégjobb,pláne hogy alapból nagyobb a csomatér.Nagyon sok minden belefért már.
Fogyasztás változó.Autópálya 140-150 km/h-val 6,5 litert eredményez, városi közlekedés 5-5,5 liter, de országúton odafigyelve sikerült 4,4-et is kihoznom a komputer mérései szerint.
Egy kérdés! A számítógép felajánlja , hogy automatikus nullázást ill. manuális nullázást szeretnék.
Ugyanis mikor 4 óránál tovább áll a kocsi nulláz a gép, és mikor indulsz egyből mér, de akkor 12 literre ugrik fel elsőnek.
Na mármost mikor átállítom hogy ne automatikus legyen(kijelzőn 1-essel jelöli), hanem manuális (2-essel jelzi) akkor én is tudom nullázni, de amint leállítom a motort és újra beindítom ismét 1-es, azaz automatikus nullázásra tér vissza.
Nem lehet beállítani az örök 2-est? Így ugyanis szerintem nincs sok értelme.
Asszem ennyit akartam hirtelen közölni, Ha lesz valami tapasztalat majd még írok.
Már túl vagyok a 22000 km-en is. Nagyon jó, a hangját is megszoktam, már nem zavar.Hátsó ülléssor még mindig nyikorog, nem tudtam javítani rajta.Fogyasztása nagyon kellemes, mert ha nem hajtom országúton akkor 4,2-re is lemegy a komputer szerint, autópályán viszon 130-nál már 5,7-et eszik.Városban meg elvan 5,4-vel.
Elektromos ablakok is nyekeregtek, szorultak, szervizben megoldották.De sajnos újra kezdődött.
Ennyi a változás, még bírja a szekér a nyüsztölésem!
Már átléptem a 35000 km-t is. Egy kicsit kezdek csalódni a szekérben. Egyre nehezebb a váltó mintha valaki hozzányúlt volna, nehezen veszi a sebességeket, erő kell a pakolgatáshoz.
Nemrég volt szervizben de csaknem ott nyúltak hozzá?
A hátsó ülléssor még mindig nyikorog! A szerviz sem tud velel mit kezdeni! Ennyi...
Hibalista
- Csak a hátsó ülléssor nyikorog, de az nagyon tud idegesíteni.
Ide hordtam szervizbe
Mitsubishi Király Kiskunhalas
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Yaris 1,4 D-4D | Következő autója? | Toyota Rav4 vagy Mitsubishi Outlander |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
