A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Colt (2004)

Colt CZ3 1.3 inform AC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jót megfelelő áron!

Szöveges ítélet

Én is bejártam pár kereskedőt autóügyben, de 3 millió alatt jobbat nem találtam, igaz klíma akció volt a Mitsunál. hátrányokat a 6700 km alatt nem igazán tapasztaltam. De amikor megvettem engem is zavart a váltó, de mára megszoktam. Igaz ha hátramenetbe akartam kapcsolni, akkor néha kattogott az elején, de rájöttem, hogy kicsit előrébb kell menni vagy csak előre mozgatni az autót, akkor nem kattog. A nem kilátás az A oszloptól engem is zavar, de az új kis autóknál ez már természetes, úgy látom a többin. A hűtőfolyadék-szint ellenőrzéséhez jól be kell hajolni a motortérbe.
2500-3000 fordulat felett jól húz, ilyen tömeghez a 95 lóerős motor megfelelő. 4 magasbbra nőtt felnőtt ember kényelmesen elfér benne. Nekem a kesztyűtartóban a palackhűtő működik (valaki írta, hogy neki nem). Praktikus. A hátsó üléssor variálhatósága nagyon jó, két felnőtt és egy csomó dolog elfér. Magas építés, ez nekem jó. Az 1.3 motorhoz a hátsó tárcsafék nagyon jó dolog, ezzel nagyon jó a fékhatás. A kék műanyag betétek nekem tetszenek és a zöld műszerfal-világítás is. Nem kellett vinni 1000 km-es átvizsgálásra, csak akkor ha valami lett volna vele. 20000 vagy 1 év a szervíz periódus, én évente viszem majd, mert kb. 10000-12000 megyek vele. Azt mondták az éves szervíz kb. 20-22000 lesz. Szeretek a kocsival járni, minden nap azzal megyek melózni és néha kirándulni megyünk. Szóval csak átlagos, normál használatra nekünk tökéletesen megfelel. Fogyasztás: Debrecen-Nyíregyháza között a 4-es főúton kamion forgalomban és csúcsidőben 70-nél 4,8 l/100km is volt, de 5,0-5,2 az országúti átlag (80-100 km/h forgalom és terheltség függvényében). Város 7,0-7,5 liter (a debreceni csúcsban ennél több, de ez a lámpák rossz időbeállítása miatt van). Autópályán kevesebbre számítottam, a valóság: 140-150 km/h több, mint 8,0/100 km

2006.08.28. A legutóbbi beírásom óta nem tapasztaltam semmi különöset az autón. Voltunk vele hosszú úton nyaralni. Egy hét alatt 1600 km-t tettünk meg és nem volt panasz rá, pedig hegyi utakon is voltunk sokat (65%-ban). A fogyaszás 4,2 l/100km volt Zakopane-Krakkó útvonalon, visszafelé 1 l-rel több a hegynek fel klímával.
A városi fogyasztást is lejjebb lehet vinni, ha 2000 rpm alatt vált az ember és használja a motorféket. A műszerfal zörgést, mait a többen megjegyeztek, eddig csak akkor tapasztaltam, ha -10 fok alatt ált kinn az autó.

2008. 10.17.
Túlléptük a 41000 km-t, eddig minden rendben. 32-35000 km körül kellett a tompított fényszóró izzóját cserélni, de én mindenhol lámpával járok és naponta használom az autót. A fogyasztás 20000 km után szépen lement. Most szeptemberben kétszer elmentem Debrecenből Prágától 40 kilóméterre északra egy tankkal. Igaz, hogy a gyári megadott 47 liter helyett 48,5-t tankoltam, de autópályán (egy megállással, keresztül Budapesten és Prágán, átlag 100 km/h-val) egyedül 820 km-t mentem. Szerintem nem rossz.
Télen kicsit nyöszörög belül, de csak rossz utakon, igaz, hogy itthon keresni kell a jó utakat. Még mindig a gyári Continental gumit használom nyáron. A váltót már teljesen megszoktam, de a hátramenet előtt, azért még egyesbe kell tenni, hogy ne reccsenjen. Motor szépen húz.
Egy kis elektromosság, nem probléma, de van: a központi zár visszajelzése nyitáskor és záráskor a hidegben nem a gyári beállítás szerint villant. Érdekes, hogy melegebb időben az eredeti számú villanást adja.
Folyt. köv.
2009.06.19.
Huszonkettedikén adom el egy neppernek a család bővűlése miatt, szükség van több ajtóra.
Az elmúlt 8 hónap alatt kb. 30000 km-t mentem vele megbizhatóan. Sok volt benne a főút, de rövid idő alatti hosszabb pályás távok is voltak. 6 nap alatt 2500 km horvát túra, 3 nam alatt 2700 km Debrecen-Piacenza. Fogyasztással én megvagyok elégedve a legutóbbi olasz utazásnál 5,7 l/100 km volt és nem computer szerint, hanem számolva és ebből kb. 300km volt a nem pálya. Szerintem jó egy benzines kocsihoz. A fojtószelepen kivűl semmi baja nem volt. Nagy sebességnél szerintem zavaró a zaj, meg lehet szokni, de én inkább csendesebbet veszek. Fürgesége nekem elég. Most adom el a család miatt, maradok a Mitsunál egy használt 2006-os Lancer 50000 km-rel. Remélem az is olyan megbizható lesz, mint ez a COLT. Arról is irok majd. Ezzel a géppel jól jár aki megveszi!
Mindenkinek jó tanács: A garanciális km mennyiséget minél előbb vezesse le mindenki, hogy a hibák kideróljenek, nekem 60000 kemény forintom bánta, hogy az első 3 év alatt csak 33000 km-t mentem. De ez a 4 évre vetitve nem vészes.

Hibalista

- A kesztyűtartó nem záródott melegben, valószínű kilágyult a műanyagrugó. Szervízben garanciálisan cserélték, az új tökéltesen működik.
- Ezután már semmi nem romlott el. Remélem nem is fog még jó hosszú ideig.
- kb. 40000 km után a fojtószelep hibásodott meg. A debreceni Mitsunál azt mondták, hogy két héten belül az enyém a harmadik, tehát nem egyedi. Az ára 60 rongy volt, mert a három garanciális éven túl volt a meghibásodás. Egyéb semmi.

Ide hordtam szervizbe

Még csak a kesztyűartó cseréje miatt vittem szervízbe. Autó SZ+B Nyíregyháza.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

1 éves szervíz: Debrecen, Mobil Car Kft. (A debreceni márkaszervíz). Beengedtek a műhelybe, tudtam kérdezni a szerelőtől. Megcsináltak rajta minden előírt ellenőrzést. 0W-50 olajat akartak beletölteni, de én csa a 0W-40-t kértem. Szintetikus Mobil1 olajat használnak.
Második éves szerviz is itt volt.
Garancia idő után egy ismerősnél csináltattam mindent.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 74000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? 2006 Lancer 1.6
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Colt 2004 (2004)

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)