A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Colt (2004)

Colt cz3 1.1 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Der Ferrari Jäger

Szöveges ítélet

Mivel nekem is rengeteget segitett az autovasarlasnal az iteletek bongeszese, igy en is irok egyet. Az autot (2 ajtos, 1.1-es) Nemetorszagban vettem es ott is hasznalom. 38 ezer kilometerrel vettem, nagyon megkimelt allapotban. Most 52 ezer km van benne. Az autot a hollandok rakjak ossze, osszeszereles minosege nagyon jo, se nem nyikorog, sehol egy res, bar az auto tele van muanyaggal. Ez eletem elso autoja, de nem az elso amit vezettem. Nekem az auto nagyon bejon, de persze ez se egy hibatlan konstrukcio. A valtot mar tobben emlitettek: tenyleg kemeny kezzel kell vele banni, viszont hatramenetbe trukkosen kell rakni. Eloszor egyesbe, majd csak utanna (lassan) hatramenetbe, kulonben reccsen a valto. Erdekes, hogy miert nem tudtak bele egy jobb valtot rakni? Masik erdekessege az autonak az A oszlop. Bar a toresteszten sokat elnyel az energiakbol, de hogy kilatni tenyleg nehezen belole, az is biztos. Egy komplett nemet csaladot (papa, mama, kutya) kepes kitakarni a latomezobol, ugyhogy kanyarodaskor kicsit mocorogni kell az ulesbe (aminek amugy nagyon jo az oldaltartasa), h mindent jol belasson az ember. Es korulbelul itt be is fejezodott a hibalista. Most jojjon a fenyezes: az auto tele van extrakkal, kezdve az oldal legzsakokkal – ami ha jol tudom szeria – ABS, felautomata klima, automata villanyablakok mindket oldalt, ablaktorlointenzitas allitasi lehetoseg, sebessegfuggo ablaktorles, elore hatra huzhato hatso pad, nagyon finom kormanyszervo, hutheto kesztyutarto, dimmelo belso vilagitas, bordkomputer, cd-s radio. A klima nemcsak allat modon hut es fut, de meg le se terheli a kis 1.1-es motort (75 PS/100 Nm, 3 henger, 12 szelep). En legalabbis nem erzem, hogy durvan csokkenne a teljesitmeny es hogy megnone a fogyasztas. Legtobbszor autopalyan illetve hegyes videken hasznalom az autot, de nem szoktam vele zuzni, mert a motor az azert csak kicsi. Ha tehetnem, akkor most mar az 1.3-as verziot valasztanam, negy hengerrel. Ezzel sincs semmi baj, foleg, h szinte mindig 98-as vagy 100-as benzint tankolok bele, amitol kicsit jobban is megy, de a harom henger, ahogy az lenni szokott kicsit nyugtalanul jar, de nem zavaroan. Csak a nyitott ajton latszik, h egy kicsit "remeg", mikor alapjaraton jar a motor. Autopalyan 110-el szoktam menni, ilyenkor 5 litert fogyaszt, es kb 3200-at porog a motor. 130-nal mar kb 5,8-6 liter kell neki, es mar 4000-en porog. Egyszer kiprobaltam a veget, kb 170-180 km/h korul van, ami szerintem nem is olyan rossz egy ilyen kis motortol. A fokozatok hosszuak, igy is probaljak csokkenteni a fogyasztast. 3000-3500 korul szoktam elvaltani, de korulbelul itt is kezd el latvanyosabban huzni. 3000 alatt sem rossz, de azert ha elozni szeretnel, kegyetlenul vissza kell valtani. Otodiket 60-70 km/h folott szoktam kapcsolni, addig nem nagyon erdemes, hacsak nincs hatszel, es lejtos ut. A fekek is nagyon jok, elol harapnak a leghutott tarcsak, hatul dobfek van, de eddig mindig megalltam. Az auto mindenert szeret csipogni, ha nincs bekapcsolva az ov, ha tankolni kell, ha a kezifek nincs kiengedve. Ezeket a "visszajelzeseket" hasznosnak talalom, de az ov eseteben azert varhatna egy kicsit, ahelyett, h azonnal el kezd vinnyogni, miutan raadom a gyujtas. A hozza adott gumival (Continental) sincs semmi gondom eddig, jol fogja az autot. Ehhez persze a futomu is hozzajarul. Kulonosebb bedoles, csuszas nelkul be lehet venni egy elesebb hegyi kanyart. A fogyasztas, mint mar irtam inkabb az 5 liter fele, mint a 6 fele konvergal, de csak 110km/h-ig. Volt, h autopalyan kamion szelarnyekaban 4 liter evett. Ha 100-as oktanu benzint tankolok, van hogy a bordkomputer 1050km-es hatotavolsagot jelez ki. Persze nem hiszunk a gepnek, igy utanna szamoltam, h mennyit is csal a fogyasztasmero. Semennyit, jol mutatja az ertekeket, ha kamion mogott haladsz :) Amugy 800-850km korul van a hatotavolsaga autopalyan, ha vigyazol a gazadassal. Ami meg a "hibalistat" gyarapithatja, az az hogy nem adnak hozza potkereket, csak egy ugynevezett "Reparatur Kit"-et. Engem ez annyira nem nyugtatott meg, igy Budapesten elmentem egy Micu markaszervizve es vettem mankokereket, emelot es kulcsot (Emil Frey, 32000 HUF). A kereket gyonyoruen le lehet rogziteni a kaszniban talalhato rogzitoanyahoz. Azt hiszem felszereltseg fuggo, h az ember Reparatur Kit-et vagy eppen mankokereket kap. A helykinalat elol pazar. Volt mar ugy is, hogy bicajt vittem a kocsiba. Belefert, bar az elso kereket ki kellett venni. Hatul ulni viszont kegyetlen. Nem tudom, h az 5 ajtos milyen hatso paddal bir, de ebben kesz kinzas hatul ulni, bar engem nem erdekel, mert szinte mindig egyedul, vagy max 1 utassal jarok, meg ugye en vezetek. Osszessegben: az autoval nagyon meg vagyok elegedve, szerintem hasznos extrak vannak benne, jol is nez ki, nagyon kenyelmes elol, biztonsagos, az A oszlop kicsit zavaro, jobban oda kell figyelni a gyalogosokra kanyarodaskor, a valto lehetne jobb, de igy se rossz. Olyanoknak ajanlom akik egy nagyon gazdasagos, modern, praktikus autot szeretnenek fenntartani es csak ketten vannak, max egy kisgyerekkel, vagy epp kutyaval :)

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 38000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Colt 2004 (2004)

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)