A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Colt (2004)

Colt 1.3 Invite Plus 2007 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak az izzó ne égjen ki!

Szöveges ítélet

Vásárláskor elsődleges szempontom a megbízhatóság volt - a Swift (ebben legalábbis) magasra tette a mércét. Úgyhogy a Jazz-t néztem ki.... de hirtelen befutóként a Colt nyert az olcsóbb árában lévő több extrával. A megbízhatóság csak hosszú távon értelmezhető, a Mitsunak pedig még mindig jól csengő neve van.
Nos, eddig a legnagyobb gond az volt, hogy az óra pár órával korábbi időt mutatott egy darabig, aztán meggyógyult magától. Aztán szinte egyszerre égett ki mindkét tompított izzó, a csere viszont meghökkentően nehéz, főleg akinek nincs harminc centi hosszú, és ceruzavékonyságú ujja. Egyéb hiba egyszerűen nincs, még a gyakran leírt ismeretlen eredetű zörgések sem akarnak előjönni. A 20000 km-es szervíz is csak az olaj- és pollenszűrő cseréjéről szólt, ennek ellenére elment vele egy délelőtt.
A ferde A-oszlop tényleg nehezen megszokható, sokat takar, ahogy valaki már leírta, nem árt kicsit himbálózni nézelődés közben, nehogy meglepetés érje az embert. Ugyanez vonatkozik az elektronikus gázpedálra - meg kell szokni.
A sebváltó viszont hibátlan, a többször emlegetett recsegés-ropogás szerintem a rossz használat következménye. Bizony, kicsit öregurasan kell használni, nyugodtan, esetleg egy gondolatnyit üresben meg is állni vele, ahogy régen tanították, akkor tökéletesen működik, hidegben is. Ezért a pénzért nem versenyautót kapunk, ahol fontos a tizedmásodperc alatti sebességváltás.
A hat literes átlagfogyasztás (teli tankos módszerrel, kútnál mérve) a gyakori pesti utaknak köszönhető, ha nem megyek pestre, 5 - 5,5 az eredmény. Országúton, 90-nel, hosszú távon volt 4,8 is.
A fékek szuperek.
A hátsó ülés tologathatósága ötletes, minimális csomagtaró mellett tényleg jó nagy hely van hátul. Ne feledjük, Angliában a Colt supermini-nek számít... Viszont az ülés rögzítése összecsukva, a piros gumipókkal..., több mint gagyi. Ugyanaz az érthetetlen kategória, mint a fent említett izzócsere. Remélem, azért túl sok ilyen meglepő és mulatságos dolog nincs ebben a kis autóban.
A hifi hangminősége nem egetrengető, aki elmélyülten akar zenét hallgatni, ne supermini-be üljön....
Mindent egybevetve a mindennapi 60-80-100 km-es utakra, nagyobbrészt egyedül utazva, néha csomagokkal megrakva - eddig - tökéletes és gazdaságos útitárs.

Hibalista

- mindkét tompított izzó kiégett....

Ide hordtam szervizbe

Zay utca

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 37000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift Következő autója? Lancer
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Colt 2004 (2004)

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)