A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Colt (2004)

Colt 1,5 DI-D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az Olajkályha Melegénél

Szöveges ítélet

Szegény, megboldogult, 14 éves, benzines, Daihatsu torpedómat cseréltem le az új Coltra. legyen japán, legyen kompakt, legyen praktikus, legyen diesel, legyen dögös, legyen izmos, legyen komfortos. Ezek alapján nyert a colt. Lássuk bejött e így 2000km után.

Japán?: Igen japán, bár merci CDI hajtja, Bosch elektronikája van, Hollandiában kalapálták össze és Smart padlólemeze van. Ettől függetlenül, nagyon jól összerakott gép, érezni a minőséget a felhasznált anyagokban és az összeszerelésben. A merdzsó és smart rokonságot én nem ítélném gondnak, sőt...

Kompakt?: Az autó kívülről tényleg kompakt, könnyű vele parkolni, kis ívben megfordul

Praktikus?: Belülről tágas a gépsárkány. A hátsó üléssor variálhatósága nagyon jó. Kis gyakorlással 1 perc alatt összeorigamizhatóak. Sajnos a teljes felhajtásnál probléma lehet, ha az első ülések túl hátra vannak tolva, ilyenkor nem férnek el rendesen a felhajtott hátsó ülések. Praktikusak a rekeszek, bár vannak azért itt is hibák. A kesztyűtartó irattartó része lehetne nagyobb. A CD tartóba, ha 3 mm-rel magasabbra tervezik, akkor nem csak 3 tok férne bele, hanem akár 4 is. A konzol alsó részén lévő rekeszek, ha befelé lejtenének, akkor egy nagyobb gyorsulásnál nem potyognának ki belőlük a cuccok. Alapból a csomagtartó nagyon kicsi, de a küszöb alacsonyan van, az ajtó pedig magasra nyílik, én a 175cm-el simán aláférek, nem kell hajolgatni. Csomagtérben 12V-os csati és sok rögzítő fül van. Szuppper.

Diesel?: Merga turbodiesel. Az 1.7CDI motor 3 hengeresített változata. Ugyan ez szolgál a Smart Forfour-banA fogyasztás nem rossz, de csodát nem szabad várni. Nekem vegyesben 5,7-5,8-at eszik. Gyorsításoknál falja a naftát, ezért Bp-en eléggé el lehet szállni. Országúton 4l körül lehet nyomni 120km/h-val. A motorzaj nem vészes, de csak magasabb fordulaton simul ki teljesen. A moci hangja szerintem kellemese sportos.

Dögös?: Ez szubjektív, de szemből nagyon, oldalról eléggé, hátulról meg viszonylag döglesztős. A belső utálom vagy imádom kategória.

Izmos?: . 95Le, 210Nm, 1 tonna. Nagyon húz. Használható fordulattartomány kb. 1700-tól 2800-ig tart, ezért gyakran kell kapcsolgatni. A gyorsulás eléggé belepasszírozós. Kanyarsebességet csak a kamikaze faktor korlátozza, kellemsen direkt a kormányzás és szerencsére nincs „szétszervózva” sem. A fékek harapnak, megfelelő a rásegítés is.

Komfort?: Kényelmes ülések , hátul is elég korrekt a helykínálat. A váltó nem a legjobb. Őszintén szólva a 14 éves Daihatsu váltója kellemesebb volt. Kemény (ami nem baj), de néha pontatlan és nincs kellően megvezetve a kar útja. Kormány fogása nagyon kellemes. Kezelőszervek logikusak, jó kiosztással, leszámítva a computert, aminek a kezelése rémálom. Beállításokhoz az embernek két úját kell begyömöszölnie egy 3 cm magas résbe és ott gombokat nyomkodni. Mindezt előrehajolva. Tuti balesetforrás. A zaj nem vészes, de a futómű felől érkeznek rendesen a zajok. A hifi olyan amilyen, nem egy high-end. És ennyi pénzért nyugodtan járhatna a kormányról való irányítás is. A klíma bika, de a szellőzés néha mintha a hideg levegőt is felfűtené kicsit.

Hibalista

- Egyenlőre minden ok, csak a jobb hátsó ülés nyöszörög, de még nem találtam meg az okát.
-

Ide hordtam szervizbe

20.000km-t a Csiki-Bege csinálta. Olajcsere, olajszűrő csere. Nem nagy varázslat.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 19000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Daihatsu Charade 1,3 GS Következő autója? Toyota Avensis
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Colt 2004 (2004)

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)