A kis mitszu
Szöveges ítélet
Az autó meg új, alig vagyunk túl a bejáratáson, de első tapasztalat pozitiv. Az asszonynak lett véve, de alapvetően városi autó szerepben használjuk. Ezidág japán autóm nem volt, kicsit spártainak tűnt első ránézésre, de szerethető és ergonómikus a felépitése. Városi autónak volt szánva, tehát automata váltó került bele. Külön szót érdemel ez a váltó. Nyilván nem egy DSG, viszont városi használatra jobbat elképzelni sem tudok. Érdekessége az, hogy annak megfelelően vált, hogy mennyire brutalizálja az úrvezető. Finom pedálpiszkálgatásnál 2.200 nál vált, mig rámenős taposás esetén 5-6.000 ig felugrik a tű és elekezd nagyon menni. Kis érzékkel csodákra képes.
A másik dolog ami szót érdemel, az a belső tér variálhatósága. Kevesebb mint egy perc alatt a hátsó ülések előrehajthatóak, kiszedhetőek sőt mitöbb előre-hátra csúsztatathatóak (egymástól függetlenül). Igazán praktikus.
Ami nem tetszett az a hátsó ablaktörlő, ami teljesen összevissza köpte magából a vizet. Nem könnyű beállitani, nekem nem is igazán sikerült, de majd az első szervizlátogatásnál szórakozzanak vele. Ez legyen a legnagyobb baja :).
Idővel visszatérek és elmesélem mire vitte a kis japó.
Hibalista
- -
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Laguna II | Következő autója? | Még elvagyunk egy darabig a meglévőkkel |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
