A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Colt (2004)

Colt 1,3 inform 

Az ítélet értékelése
2,3(7 db)

...NA EZT NÉZZÉTEK!!!!!!

Szöveges ítélet

73.000............. azaz :hetvenháromezer kilóméterig bírta!!!!!
aztán 3 évesen és egy hetesen, az autópályán, 130-nál felrobban a motor!!!!! azaz "kikönyökölt a hajtókar" !!!
az alábii képek magukért beszélnek.......azt hiszem....
aki szeret kockáztatni, az vegyen 2005- után gyártott coltot!
az uj motor árából és a motorcseréből adódó költségekből majdnem vehettem volna egy jóképű, 10 éves suzukit :)

az igazsághoz hozzátartozik: egy félreértésből kifolyólag meg voltam győződve róla, hogy az autón 2 év gyári garancia van.
A 40e.szervízet még megcsináltattam a szalonban, a 60e.-nél már nem vittem, mert gondoltam ha nincs már garancia, minek fizessek 40 ezret ha húszból is megcsinálják máshol.cseréltettem olajat, és szűrőket amiket én vittem a szerelőnek, és végig a kocsi mellett voltam miközben lecserélte az olajat. Az km óra 61.900-at mutatott.
63 ezer körül megadta magát a gyári nyomógombos kulcs, és miközben a szalonban "reklamáltam", bizonygatták hogy biztos leejtettem.[...hát persze :) ] korrektek voltak mert próbálták átprogramozni, de nem jártak sikerrel.Mondják közben:"semmi baj, az uj kulcs ára 37e. és megrendelik garanciába mert az 3 évig biztosítja...". Padlót fogtam egyből, mert persze mivel nem itt volt szervizen 60e-nél, azonnal buktam a garanciát.
Saját zsebből persze nem kértem az uj kulcsot(költöttem már eleget erre a sz@rra), 37ezerért meg inkább nyitogattam a pótkulccsal......
kicsit bosszús voltam a garancia, a kulcs, meg a sok szarság miatt, de akkor még nem sejthettem hogy a rémálom csak ezután fog utolérni.....egy szép ősz napon (szakadt az eső :)
az M3-as autópálya nemrég átadott szakaszán robogtunk szeretett fővárosunk irányába, amikor 130-nál bekövetkezett az adásszünet ! ... brilliáns reflexemnek köszönhetően :) egy rémisztő durranást követően, azonnal kinyomtam a tengelykapcsolót, (polgári nevén a kuplungot :) és a füsttel és olajjal borított szélvédőn keresztül kinavigáltam a leállósávba......csodálatos technikai érzékkel áldott meg az "ÚR", így a motorház felnyitásának pillanatában azonnal sikerült megállapítanom hogy ezzel már nem megyünk sehová.....több tucat telefonhívást követöen egy haver hazavontatott( az autópályán :) én pedig megfogadtam hogy ez volt életem utolsó ÚJ mitsubishi-je!
2 óra alatt intéztem bele másik motort amit persze zsebből kellet fizetnem, a szalonban (akikre persze panaszáradat tömkelegét zúdítottam) ismét csak bizonygatták hogy:" hát pedig ezekkel az uj coltokkal semmi gond nincs....ilyen még sosem fordult elő....csak kopó alkatrészeket kellet eddig rajtuk cserélni......" persze nem is vártam hogy majd egyetértenek abban hogy milyen sz@r márkát képviselnek és hogy elárulják hogy már több tucat hajtókar problémás coltot kellett szereniük.
NEM szeretném őket bántani mert tényleg nagyon korrektek voltak, beszerelték önköltséges áron a hozott motort, és mély eggyüttérzésükről biztosítottak.persze kaptam még egy rúgást: a szerelők közölték, ha már lebontották a fél autót akkor jó lenne cserélni a kinyomócsapágyat(ld:kuplung alkatrész) mert úgy kotyog hogy ha ezzel összerakják, akkor hamarosan úgy is szétesik......nem drága: a gyári 27e. :)
persze hogy nem kértem......majd inkább elcserélem egy suzuki-ra.
A fent leírt attrakció előtt, gondolkodtam az idén tavasszal megjelent új lancer cseréjéről.nagyon pofás, egy kategóriával feljebb van mint a colt és ....... de nincs és! KÖSZÖNJÜK MITSUBISHI !!! de inkább váltunk... és elfelejtjük a gördülő gyémántokat..... majd ha megtanulnak ismét autót gyártani....talán

Hibalista

- ......nincs elég HELY !!!!!!
- ......könnyebb lenne felsorolni hogy mi az ami NEM !!!!!!
- kérdés: akkor most a fenntartási költségekbe bele kell számolnom az új motort???? :)

Ide hordtam szervizbe

mitsubishi SZ&B Nyíregyháza

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (3) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 73000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? volvo??
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Colt 2004 (2004)

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)