Vaddiszno!!
Szöveges ítélet
Eredetileg ez a ferjem kocsija volt, de sokszor mentem vele en is. nagyon kis feszes, tempos utazgatast tett lehetove. Messze tulszarnyalta az elvarasainkat es remenyeinket.
a vegsebessege 200 folott volt kicsivel :)
Nekem az egyik legnagyobb bajom a tul hosszu valtobot volt. Illetve a meretei: kicsi, elol nagyon kenyelmes, de hatul mar nem szivesen mentem volna vele hosszabb tavra. A csomagtere az ilyen meretu autoktol elvarhato, semmi extra.
a hatulrol jovo nyikorgas kicsit zavart, de hozza lehetett szokni. Vegulis soha nem derult ki, hogy mi nyikorgott. (azert valoszinusitjuk, hogy a kalaptarto kornyeken valami).
Ja, elszakadt a kalaptarto tarto zsinor egyszer, de egy cipofuzovel tokeletes "utangyartott" alkatresz fabrikalhato percek alatt. :)
idealis kiscsalados auto (parnak), de a gyerekules kiszereleset nem kivanom senkinek. A hatso ovfeszito megmakacsolta magat mindig, mivel csak teljesen kihuzott ovvel lehet a gy.ulest becsatolni, igy amikor ki kellene szedni, nincs meg az a par centi plusz hosszusag ami kellene. Persze azert nem maradt bent orokre a gyerekules. :)
Hibalista
- febtetet es fektarcsa 35e
- kerekagy 60e
Ide hordtam szervizbe
NipponAuto
Szabolcs u. Spiral Autohaz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 24000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Galant 1.8 TD (1990) | Következő autója? | Mitsubishi Eclipse 3.0 GT |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
