Megbízható és értékálló, Gördül? Gyémánt
Szöveges ítélet
Amióta abba a közelségbe kerültem, hogy autót vegyek magamnak, mindig is tudtam, hogy egy ilyen Coltot szeretnék. A feladat nem volt egyszer?, hiszen ebb?l a típusból nem adtak el sokat, mert drága is lett és a formája sem volt olyan átüt?, mint a gömböly?é! Nekem spec jobban tetszik (nyílván), de ha ezek az emberek tudnák, hogy mennyivel finomabb... Az 1.3-as motorja u.a., de ebben spec már úgy hekyezték el, hogy menetirányba forog és nem pedig ellentétesen! A többségük külföldr?l származik és ebb?l kifolyólag agyon voltak törve. Mire eljutottam a sajátomig, addig rengeteg ilyen nagyon szépen megcsinált, de m?szakilag szedett-vedett autót láttam. Ezzel vigyázni kell! Mindenki szíves figyelmébe ajánlom a márkaszervizeket, vagy bármilyen szervizt, ahol állapotfelmérést csinálnak. Nekem óriási szerencsém volt a márkaszervizes ismerettségem miatt! Az én Coltocskám Pécsr?l származik és a szerel?barátom lejött velem, mellesleg a pécsi Mitsu-szerviz megcsinálta a hivatalos állapotfelmérést. ? ráadásul magyarországi, klímás, kevés km-es, gyakorlatilag full felszereltség?, csak az olallégzsák és az ABS nincs benne. Nagyon megkímélt volt, ígyhát egyértelm? volt a választás. Most egy kicsit a tulajdonságairól:
Útfekvésben szinte verhetetlen, alacsony súlypontú, pláne ha egy kicsit komolyabb kerekek kerülnek rá. A 75LE se több se kevesebb,mint amennyit elvárnánk t?le, szerintem nagyon jól megy, sok nagyobb köbcentis autót meg lehet vele szorongatni. Fiataloknak ajánlom a kocsit vagy feleségeknek kisgyereket ciperészni, a helykínálat ezt teszi ugyanis lehet?vé. Klímával nem érdemes jaszkarizni, nem fog menni! :-)
Fogyasztása lábfügg?, de átlagban nekem kijön a 7-7.5 és szeretem a tempós autózást! Igaz az id?járási tényez?kre nagyon érzékeny. Télen ugyanezt 8.5-9 l/100 km-b?l oldja meg nálam. (hozzátenném, hogy én szinte csak városban autózok!!!)
Hajlamos a rozsdásodásra, az icipici pöttyökre oda kell figyelni, id?ben elcsíphet? és megakadályozható a baj. A küszöböt és a hátsó ajtó környékét kell figyelni!
Vezérm?szíj 90e km-nél cserés, de információm szerint 130e km körül szakad. Azért nem érdemes kivárni, javaslom a gyári el?írások betartását, hiszen amellett hálálja meg az autó és ha ezek szerint járunk el, nem lesz vele semmi bajunk!
Nem utolsó sorban a halódó használtautó picot figyelembe véve is egy jó döntés, ugyanis köszönhet?en a jó hírenvének, megbízhatóságának remekül tartja az árát, ha meghírdetünk egy ilyen autót, biztosan nem marad sokáig a nyakunkon és ez sem utolsó szempont!
Összességében a Colt egy abszolut szerethet? és ezért a pénzért a legmegbízhatóbb választás! Aki ebben a kategóriában gondolkodik melegen ajánlom, csak figyeljen oda mit vesz meg!
Hibalista
- Közös egy évünk alatt egyetlen matéria (hozzátenném nem széria betegsége, tehát így jártam), ami elromlott az az üzemanyagadagoló szenzor volt. Ez kb 80e Ft-os tétel, tehát zsebbenyúlós, de célszer? bontót és ismer?söket mozgatni, sajnos nem sok utángyártott cucc van ezekhez a Coltokhoz. De legalább nem havonta kell ilyen akciókkal foglalkoznunk, minthogy 97-óta utcahosszal a legmegbízhatóbb kisautóval van dolgunk! :-)) (ADAC)
Ide hordtam szervizbe
Csak a barátom szereli, aki egy hivatalos Mitsu-szervizben is dolgozik.
Így a tapasztalataim 100%-osan pozitívak!
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Duna Autó Rt.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 55500 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | nem volt még | Következő autója? | Mitsubishi Colt CZT |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
