Kis piros gyémánt csiszolási hibákkal
Szöveges ítélet
A kocsimmal úgy voltam a férj az öreg feleségével ismeri a hibáit de ezekkel együtt is szereti. Mikor megláttam első látásra szerelem volt, igaz mondta az ismerősöm h piros és törött volt korábban, ez sem tántorított el tőle h megvegyem – mondom szerelem.
A kaszni majdnem telitalálat, két dolog ami nem tetszett rajta. Az egyik h az A oszlop elég sok mindent kitakar a látómezőből. A másik pedig a az autó hátsó fele. Hát nem tudom előröl kis sportos autó, de hátulról.. a tervezőnek elfogyott a fantáziája vagy meghalt a PC-je és a végét csak egy derékszögű vonalzóval tudta megtervezni – vagy vmi 50 éves tanulmányautó tervével összecserélték a hátulját. Ezt a rondaságot egy spoiler vmennyire enyhiteni tudja , de akkor sem szép - megjegyzem számomra….
A felületi sérüléseivel és rosszul javított festésen csak az első kézi mosásánál lettem figyelmes. Mindegy végül is nem egy szalonból vettem, egy 6 éves kocsitól ne várjunk karcmentességet. A kocsiról később tudtam csak meg h svájci eredetű és kb 2 évesen a tulaj rendesen megtörte baloldalon elöl hátul, csak azt nem tudom a tetőcsomagtartó léc mitől lett ferde… a colt kasznijával csak az volt a gondom h a műanyag lökháritó kisebb koccanásra mindig ledobott egy kis festéke magáról , de ez inkább annak a hibája aki meghúzta.
A motorral elégedett voltam soha semmi baj, mint egy svájci óra.. Az igaz nem h ez nemegy erőgép de magasabb fordulatszámnál elég jól muzsikált mindaddig míg be nem kapcsoltam a klímát. Nyári előzéseknél előszeretettel kapcsoltam ki majd az akció után újból élveztem a hideg levegőt. Klíma-gombot 1xerűen Turbo gombnak hívtam.
Egyik klíma karbantartásnál világosítottak fel h a klímát utólag tették bele, de eredeti Mitsubishi klíma. Lehet h ezért vagy másért de klíma 12 foknál hidegebbet nem tud/tudott előállítani, pedig még a hajtógázt is lecserélték …
Szerintem a futóműveket nem magyar utakra tervezték. Én élveztem h picit keményebbek de a lengéscsillapítókat ki kellett cserélni. Több ismerősömnek is Mitsu-ja van és hasonló gondokkal küzdenek.
A belső kiképzés nagyon átgondolt minden kézre esik, ami nagyon nem tetszett h a belső tükör felerősítése egy idő után kilazult és elkezdett kotyogni egészen addig míg egy tankoló kártyával ki nem ékeltem . A másik ilyen zavaró hang a ventilátor csapágy a egy idő után el kezd nyikorogni…egy jó hifi és a gond megoldva. A kalaptartó felfogatását és feltámasztását is jobban átgondolhatták volna, mert ez előbbi leszakadt az utóbbinál az volt a gond ha nem rendesen a helyére akkor a csomagtartót nem lehetett bezárni. Nem baj úgy is ritkán használtam.
Összességében szerintem megbízható, nagyon jó autó. Fiataloknak ajánlom akik nincsenek többen mit két fő. Hátra beültetni embereket felér egy átmozgató edzéssel.
Hibalista
- Hátsó kúposcsapágy - csak egész agyal lehetett cserélni kb 30 eFt
- Hátsó lengéscsillapitók kb 30 eFt
- Klima szerelés 16 eFt
- Amit nem javitottam meg zörgő visszapillantó,nyekergő ventilátor és a leszakadt kalaptartó.
-
Ide hordtam szervizbe
Sajnos 1x belém jött egy postás autó ez úton is üdözlöm a postás bácsit, a következőket kellett cserélni: 1 sárvédő, kormányösszekötö , féltengely , lengéscsillapító + a mü.lökháritót javítani kellett.
Az egész javításért (szerelés, alkatrészek, festés- lökhárító, sárvédő, motorháztető) fizettem 230 eFt a szervízben .
amiből az alkatrészek kb 80 eFt volt -persze bontott alkatrészekről van szó.
A szervíz márka szevíz volt - de nem Mitsubishi -
A végösszeg számla nélkül volt ennyi ezért is nem irom meg a nevüket.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Ismerős tartja karban az elöbbi szervízben dolgozik
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 99000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Toyota Corolla | Következő autója? | Mazda 323F -ebbe a babakocsi belefér. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
