Kicsi a kocsi,de MITSU! :))
Szöveges ítélet
Az autót Olaszországban vettem.A forgalmija szerint n?i tulaja volt.Ez meg is látszott az autón:beltér kifogástalan állapotban,karosszéria viszont keresztül-kasul javítva,festve (pocsék min?ségben).Gondolom, a ragazza dodzsemként használta a táltost a pörg?s itáliai forgatagban.)) Hazafelé jövet felt?nt két nem várt apróság: a max. sebesség 130 km/h,az étvágya kb.9 L volt.Ekkor eszembe jutottak pl. a suzukisok hozsannái autóikról,amikben a fogyasztást és a fürgeséget méltatták:az én Coltom csak ennyit tud?! Hazaérve kiderült a bibi:szelephézag duplája a gyári értéknek,gyújtás össze-vissza.Dr.Autódoktorovics beállító terápiája után az autó megmutatta igazi énjét:ment,mint a disznó,étvágya alig.Autópályán 185-190 a vége (óra szerint),fogyasztását vegyes üzemben,klímával is nehéz 7 liter fölé tornázni.Útfekvése kit?n?,kanyarokban a gyorsabb gépekre is ráhoztam a szívbajt (igaz, az utasaim is infarktussal küszködtek...) Mivel a gép 75 lovas,nagyon észreveszi a +3 személyt is,ill.szólóban a klíma bekapcsolása után ajánlatos felvenni a 80 éves nagypapi tötyörg?s tempóját,mert az autó ilyenkor csak ezt az üzemmódot támogatja.))
Hibalista
- Mivel japán autóról van szó,semmi különös.Fogyóeszközök cseréje,és csókolom.Amit nem tudtam:szelephézag és gyújtás mechanikusan állítandó,ezek beszabályozására érzékeny.
Ide hordtam szervizbe
Ezermester barát
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
SOMA Autószervíz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 133000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Vento 1,8 cl | Következő autója? | Mercedes c180-200 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
