A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Colt (1995-2004)

Colt 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Kb. ilyen lovat akartam...

Szöveges ítélet

2006. augusztusában vettem a kocsit - megbízhatót, sportosat, kis méretűt (a nagyrészt urbánus használatra tekintettel), olcsón fenntarthatót kerestem, a Colt az előző kívánalmaknak többé kevésbé megfelel. Olaszországból hozta be a díler, a papírjai szerint igazoltan hölgy tulajdonostól (Serena Lucchini - csakis bombázó lehetett:)) A megbízhatóságára nem lehet panasz, megfelel a japán kocsikról alkotott sztereotípiának, a sportosságot leginkább a mokány formája próbálja megjeleníteni, plusz a fogyasztása, ami városban nyáron 7,5-8 (dinamikus stílus), télen 9-10,5, (kilométeres utak esetén) országúton/autópályán 6,2-6,6 - pedálpasszírozás függvényében. Az olajfogyasztása viszont épphogy csak megüti a kimutatható mértéket. A 3 szelepes motor 75 lóereje kielégítően mozgatja a kocsit, bár a valahol száz és száztíz között tanyázó Nm mennyiség eléggé vérszegénynek tűnik bizonyos szituációkban - szóval pörgetni kell, ha sietünk, de azért a kilométeróra szerinti százas sprint megvan kevesebb mint 12 sec. alatt, egy személlyel. Minden további normál, vagy annál nagyobb terjedelmű utas ólmos súlyként nehezedik a Colt dinamikájára. A vezethetősége jeles; kellő ellenállású a kormányszervó, ergonomikusak a pedálok, jó szögben áll a kormány, a váltó készségesen klattyan be a megfelelő fokozatba (leszámítva időnként a rükvercet), az első ülésekbe jó érzés belehuppanni. Elöl egyébként kategóriájának átlagánál tágasabb, a hátsó szekcióban viszont feltehetően a kibocsájtó ország polgáraira szabott a férőhely. A hátsó ajtók hiánya okán megközelítése gyakorlatilag egy üregbe történő bemászáshoz hasonlatos - túlsúlyos, idős, valamint kosaras személyek hátratelepítésével lehetőleg ne kísérletezzünk. A csomagtér nem túl nagy, de az osztottan dönthető üléseknek köszönhetően akár ikeás bevásárlás is lebonyolítható. Az enteriőr dizájnja meglehetősen puritán, szigorúbban; unalmas, a korrekt közepest megérdemli - a műanyagok relatíve jó minőségűek, a szövetek kevésbé. Van ugyanakkor benne távirányítós központi zár, immobiliser, villanyos ablak meg légkondi, ülés és kormány magasság állítás, más egyebek mellett - szóval a felszereltségre nem lehet panasz. Hja! azt leszámítva, hogy az 1999-es autóban még opció volt a légzsák, merthogy ebbe a példányba nem szereltek - ez miatt viszont pontlevonás jár. További pontlevonás jár - de lehet hogy én helyezem magasra a lécet, végülis ez nem egy Lexus - az autópálya sebességnél hallható nagy zaj miatt - 80-90-ig halk, vagy legalábbis tolerálható, azontúl, pláne 130-tól azonban elég lármás. Az úttartása megfelel az átlagnak, tempós kanyarvételkor hajlamos becsóválni a farát. A rugózása feszes, az aktuális trendnek megfelelő. Kevés fogyatékosságával együtt is szerethető kocsi, megbízható, kényelmes, optikailag elkülönül kategóriájának masszájától, nincs igazán rossz tulajdonsága. Egyedülállóknak, pároknak jó választás. Ajánlott típus.

2009.11.22. Kiegészítés: a kanyarvételi bizonytalanság tempós haladáskor, új gumik (Uniroyal RainExpert) felrakását követően megszűnt.

Hibalista

- Amióta nálam van, csak a szokásos: szűrő-, olaj-, abroncs-, izzócsere.

Ide hordtam szervizbe

remek és korrekt szegedi szerelő, de önző módon nem reklámozom... olyan kevés van belőlük:)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 73500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Opel Corsa Következő autója? ?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Colt 1995

További ítéletek (41 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)