A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Colt (1995-2004)

Colt 1.3 glx-i 16v 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Hathori Hanzo :)

Szöveges ítélet

Az auto 16 szelepes változata elég ritka darab. Ezt 82 japán telivér huzza, nem is kicsit! Azon felül, hogy 185 km/h fölött van valamivel a végsebessége, a gyorsulása is csodálatos. Mivel nem tekintik ellenfélnek, gyakorlatilag bárki kiáll vele gyorsulási versenyre.. 1.6 Bora, 1.6 Astra 1.5 Almera, 1.6 Escort, hogy párat említsek, akik esélytelenül bögették a motort a pirosnál. (Jah és amin a legnagyobbat derültem, az új Swift. Mennyi is, 95 loerö? Könnyebb is mint én.. Másfél autót kapott. Nagyon nagyon...) Külön himnuszt érdemel az akkusztikai élmény. Alacsony fordulatszámon semmi extra, de már 3500-4000nél meglepödik az ember. No, nem egy francia dízel :) 6300nál szabályoz, mint ezek a kocsik általában, én nem probáltam ki, böven elég 6100 körül elváltani.
Szoval ez alapvetöen egy sportos kisauto. A 16 szelepesre gyári a 14 colos felni, amire felraktam egy Turanza ER300as gumit, ami ugy fogja az utat hogy arra szavak sincsenek. Az auto minden rosszallás nélkül iven marad, nem mászik, nem csúszkál. Soha nem éreztem magam veszélyben, bármennyire kanyargott alattam az aszfalt.
A válto könnybe lábaszt. Hihetetlenül pontos, a váltobot rövid uton jár (főleg 4ből 5ösbe rakni.. 2 cm :) ) nagyon könnyü gyorsan váltani vele. Azt hiszem elég annyit mondani, hogy.. "japán" :) A japánok pedig szusit és váltot nagyon tudnak csinálni :))
Sok autora mondják hogy szép is jo is, csak a vezetési élmény hiányzik. Hát ebből nem hiányzik. Egy éve vezetem, minden honapban legalább 1700-2000 km-t, és KÉPTELEN VAGYOK MEGUNNI. Még mindig élményszámba megy, ha vezethetem. Imádom szeretem megörülök érte.
A sportosság az auto külsejénél kezdödik. Izlésesen morcositott elsö lámpák, szép ivü motorháztetö és oldalvonal.. Sokaknak nem tetszik a fara, szerintem az is csodálatos és sportos. A sokat kritizált hátsolámpával együtt, dehát ez már szubjektiv :)
Beltér. Nagyon jol felszerelt az auto, 4 légzsák, ABS, állithato kormány, elektromos ablakemelö, klima.... A felszereltséghez hozzátartozik, hogy hihetetlenül igényes anyagokat használtak. Mübör boritás minden belsö elemen, a váltogombon is. Az ülések sportos huzatot kaptak, a fejtámla lukas középen, gondolom ezzel is a sportosságot akarták kihangsulyozni (sikerült is nekik :)) ) Elöl nagyon sok a hely, minden kéznél van, sok a tárolorekesz, amiket még ki is lehet használni. Hátul már problémásabb az ügy.. Mivel az elsö ülések könnyen és gyorsan elörecsusszannak, az ajto pedig nemkicsi, a beszállás viszonylag problémamentes. Hátul utazni viszont már nem annyira :) Ott is szép minden, az ülések is kényelmesek, csak a hely kicsi. Sebaj, rövidtávon elviselhetö, és aki ilyen kis autot vesz, többnyire ennél nincs is többre szüksége. Joh, családi kiruccanásra alkalmatlan, de arra ott van a Zafira.. :) A csomagtarto olyan, amilyennek elvárhato. Nem tul nagy, de a célnak megfelelö. De ha a hátso üléseket ledöntjük és leemeljük a kalaptartot (2 mozdulat, egyszerü és nagyszerü), meglepöen sokmindent el lehet szállitani a kis Colttal.
No, nem szépitem, imádom a kocsimat. Megbizhato, kényelmes, jól felszerelt, és ugy megy mint egy vaddiszno, kevesen lehetnek büszkébbek ebben a kategoriában. Egyáltalán nem mondhato, hogy tucatauto lenne, senki elött sem kell szégyenkezni vele. Azon felül hogy férfiasan sportos,én még nem találkoztam olyan nővel seml, akinek ne tetszett volna :) (Hmm egy ember merészelte eddig azt mondani nekem, hogy "nöi" az auto. Visszacsaptam kettesbe nyomtam egy padlot és a srác beleragadt az ülésbe. "Nemnöinemnöinemnöi!!.." )
Ajánlom. Ebben a kategoriában ilyen jo autot nehezen talál. Amelyik még jo az vagy idősebb, vagy jellegtelen, vagy csunya, vagy tucat, vagy.. nem jo :D

Hibalista

- -meglazult egy lemez a kipufogócsőrendszeren (talán mert nekemjöttek hátulról....)
- -a hátsó ablaktörlő vacakol
-
- és ami nem a kocsi hibája:
- -szar ablakmosófolyadék.. megfagyott és szétepesztette a tartályt
- -kedves előző tulaj nemistudomhogyan ráhajtott valamire és adott egy pici repedést a váltódobozra, minimálistan ereszti az olajat
-

Ide hordtam szervizbe

Tibike. Sokáig a család minden autóját ők szervizelték. Hmm többé nem. Meguntuk. Még keresem a következőt.

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Sunny 1.7D Következő autója? Galant, Accord, nem tudom nem érdekel Coltom van
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Colt 1995

További ítéletek (41 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)