Elsőnek (is) kiválló a még jól kinéző utolsó COLT
Szöveges ítélet
2015ben első autómat akartam megvenni, és alkatilag, méretileg, japánsága (megbízhatónak ítéltem) miatt egyből kinéztem a neten ezt az autót, nem is válogattam, odamentem a pécsi kereskedőhöz és megvettem. 112.000 km-el, igazoló papírokkal. Azután tizenezrenként olajcsere (mert szeretem az autóm és nem hagyom hogy elhasznált olajjal fusson örökké) nagyobb szervíz egyyszer-egyszer, de semmi komoly, semmi haladéktalanul megoldandó, semmi hirtelen lerobbanás, cserbenhagyás stb.
Imádom hogy milyen lapos, milyen sportos de mégis olcsó és egyszerű, hogy jól néz ki és nem az a torz doboz mint a 2004től gyártott. Királyul lehetett benne hátul is utazni, rugózása sportos de mégis az elvárhatót hozza még a magyar utakon is, autópályán meg igazán nem leeht rá panasz, 3000felett indul el a kis szive igazán :) Pécshez közeli régi 6os út dombjainak királya tud lenni még a ma már szerény 82 lóerejével is.
Jó nem az az igazi luxus autó, de elsőnek, örök emléknek, kisebb pénztárcájú embernek igenis abszolút tökéletes! és nagyon remélem hogy még jó sok évig látni fogok ilyen autókat az utakon, főleg az enyémet amint 0 rozsda van/volt.
Hibalista
- -klíma (fel kellett tölteni) - -kilyukadt a kipufogó (ausztriai autó így a sós út okozta rozsda miatt)
Ide hordtam szervizbe
AutoCrew Pécs
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 112000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 58000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | A3 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
