... útba kapaszkodó állat :)
Szöveges ítélet
Nagyon kényelmes, jól vezethetô autó. Az alacsony súlypontja, a jó futómüve miatt nagyon "sínautó-fíling" vele a kanyarodás ... az autópálya lehajtós futómü-tesztkanyaromat ez az autó tudja a legnagyobb sebességgel teljesíteni ;)
Motorikusan sem rossz - bár a számadatok szerint nem egy erôgép (75PS 12v ill. 2000 modellévtôl 82PS 16v), de az autó könnyü volta miatt nagyon jól gyorsul, illetve az autópályán is könnyedén tudja tartani a 150-es tempót. Igaz, ilyenkor a fogyasztás is felkúszik 7.5 körülire, de nem "vaddisznó" használat mellett ez 6.2 környékén megáll.
A sebváltója nagyon pontos: a kapcsolás könnyü, de a fokozatok közötti váltáskor mégsem kóvályog, vagy lötyög a váltókar, egyértelmüen megtalálja a fokozatokat.
Valahogy a Coltok fenekét nem sikerül überelni az ezt megelôzô széria óta, de az eleje nagyon jól sikerült, és az egész autó jellege valahogy egy útba kapaszkodó állat képét idézi ... a belsô nem egy alfa-dizájn, de kellemes puha anyagok és jó oldaltartású, kényelmes plüss ülések találhatóak az autóban aka 90-as évek.
Nagyon szerettem, jelenleg a Hugom használja ... nagyon örülök, hogy a családban maradt, és nyugodt szívvel adtam át. Ez egy _nagyon_jó_ autó. Jelenleg a harmadik Coltomat használom, ha ez mond valamit :)
Hibalista
- Egy féltengelytömités engedett el, ezen kívül csak a kopó alkatrészek cseréje miatt volt szervízben.
Ide hordtam szervizbe
Mitsubishi Rácz (mostmár Toyota Rácz)
Budapest
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
NipponAutó
Budapest
http://www.nipponauto.hu/
Korrekt jó szervíz, nem "csillagoség" kategóriájú árakkal. Mindenkinek csak ajánlani tudom.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 26000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Colt, 1.3 Glxi, CA0 | Következő autója? | Mitsubishi Colt :) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
