A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Colt (1992-1995)

Colt 1.6 16V GLXi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sárga villám

Szöveges ítélet

Teljesen véletlenül került hozzám, nem ilyet akartam (japánt, abban biztos voltam, de f?leg Toyotákat nézegettem). S?t, még azt is megkockáztattam, hogy kicsit árán felül vettem, nem alkudoztam, mert kellett az autó (gyalog nagyon nehézkes munkábajárni, és mindenféle ügyet intézni, f?leg, ha az ember kocsihoz van szokva).
Szóval, az el?z?, az AE86-os Corollámat összetörtem, gtk-ra vették, és az érte kapott pénzzel mentem kocsit nézni (természetesen részletre). Eljutottam egy Toyota kereskedésbe, ahol ott virított ez a kis sárga démon.
Nem mondom, hogy szerelem els? látásra (ezel?ttig igazából nem is emlékszem, hogy sok ilyen Coltot láttam volna), de hatással volt rám. Utána nem sok autót néztem már meg, nagyon meggy?z? volt a Colt belseje (nagyon jó állapotban volt, ahhoz képest, hogy 10 évesen vettem), a motorja (83 kW!!), meg úgy alles zusammen az egész.
Végülis sikerült elintézni mindent, és elhoztam.
Nagyon jól felszerelet,motorizált autót vehettem meg, aminek azóta is örülök: elektromos ablakok,elektromos tet?ablak (ez nagyon tetszik, a következ? autónak ez is alapkövetelménye lesz),elektromos f?thet? tükrök,centrálzár,elektromos fényszórómagasság-állítás,állítható kormány- és ülésmagasság,memóriás ülés.
Ami hiányzik bel?le, az a légkondi, és talán az ABS (de az annyira nem is).
A belseje igazi japános bels? (a sok csiga-ev?-fan szerint komor és igénytelen, de ez hülyeség...egy 12 éves rönyó/pözsó/citroncs sem különb belül, maximum ,agasabb felszereltségi szintnél...de inkább még úgy sem), egyszer?, még a vak ember is kiigazodik rajta (nem úgy, mint pl a Lancia Thema-ban, ahol szvsz még tapasztalt repül?gép-pilóták is eltévednének az információk erdejében), máig hiba nélkül m?köd? kapcsolókkal, puha m?szerfal-borítással, és ami nekem még nagyon tetszik : puha fedel? könyökl?!!!!!!! Na, azt annyira megszoktam, hogy ha más autót kell vezetnem, és abban nincs, piroslámpáknál rendszerint be-esek a két ülés közé...:)
Én elférek benne kényelmesen a magam 185 cm-jével és közel 100 kg-jával, de magam mögött nem lenne már kényelmes.
Mentünk vele 5-en, de az sem az utasoknak, sem az autónak nem túl jó (max ha az 5-b?l legalább 4 japó vagy csájníz emberke), 4-en viszont elég kényelmesen el lehet benne férni (a múltkor teszteltünk egy kombi asztmát, hát, a Coltban jóval nagyobb volt hátul a hely, legalábbis széltében).
Igazából két embernek városba tökéletes autó : elférnek benne, nagyon jó a fogyi,kevés piroslámpás-ellenfél van (0-100 : 9,2 mp),a szervó miatt könny? irányítani, éles kanyarokban meg a passzív hátsókerék-kormányzás segít, ha kell.

Szerintem kicsit nagy a fordulóköre, viszont íven tempósan lehet vele haladni (tesztelve!). Egy Corsával összehasonlítva (bn?m anyukájának van ilyenje, még a színük is hasonlóan sárga) annál jóval szélesebb, meg hosszabb, viszont a Corsában elférek magam mögött (igaz, ott hátsó utasként attól félnék, hogy matrica leszek egy Volvo h?t?rácsán, olyannyira nincs csomitartó).

Motorikusan tökéletes, eddig a hengerfejtömítésen kívül nem nyúltunk hozzá (arra sajnos kellett költeni, de hát ez van, semmi nem tökéletes :D), és nem is tervezzük, pedig már 170k km van benne (igaz, az AE86-os is 250k-nál járt, és még a krach után is használtam 3 hónapig, míg lábon elvitték alkatrésznek-----de ez tudom, egyes olasz/német/francia-fanoknak hihetetlen infó :DD).
A fogyasztása baráti, most télvíz idején full bp-i közlekedéssel olyan 8-8,5 között szokik lenni. Ez nyáron olyan 1 literrel kevesebb. Ja, és ez nem igazán nagypapi tempó ám! :))
Autópályán 150-ig szintén jól fogyaszt, felette már kicsit megugrik (mondjuk megeszik akár 9 litert is)...az enyém az óra szerinti 200 km/h-t simán viszi.
Teszteltem, ha max 3000-ig pörgetem a motort városban, még kicsit többet is evett, mintha normálisan 3000-4000 között váltok (meg ha szintén normálisan, piros lámpánál mondjuk 5000-nél :D).
7200 rpm körül szabályoz le a motor...

A kasztnin most kezdenek megjelenni a rozsda-pöttyök, a hátsó kerékjárati ívek sarkában. Úgy gondolom, egy 12 éves autótól ez a "még belefér" kategória...nem?
Valóban nem túl vastag lemezekb?l rakták össze, de azért nem suzuki-min?ség :)
A motortér nem burkolt, a motorháztet? alá én elviselnék valami hangtompító-réteget, de így sem rossz, mert szép hangja van.
A futóm?vén sajnos meglátszik a 12 évnyi bp-i használat, a hátsó szilentek csereérettek (ez nem olcsó mulatság, de újabb 10-12 évig jó lesz). Igazából olyan dolog, ami nem törvényszer?en kopik/romlik el, még nem kopott/romlott el. (bár a kuplungomnak biztosan nem használt egy citroncs cx 140km-es vontatása a hóviharban, autópályán (tudom-tudom...szabálytalanul),bp-en keresztül).

Kívülr?l viszonylag egyben van, azonban meglátszik már a használat is (törve is volt, és sajnos nem mm pontosan rakta össze a szerel? az elemeket, így meglátszik), a fényezése kicsit karcos.
Ja, és mivel sárga, 3 réteg? gyöngyházmetál lakkozva, érdemes nem megtörni, és fényeztetni! :))) (kicsit drága a festék)

Mikor feltörték a gyújtáselosztó miatt, a szívem majdnem megszakadt miatta...viszont amikor újra felberregett a motorja, kicsordult a könnyem is :)
SZERETEM ezt az autót, nagyon hálás. A bn?m is imádja, ? hívja Kis Sárga Villámnak, illetve KisMitsu-nak :)
A neve nagyon találó, integettek már elismer?en 525-ös bömbib?l, Hónalj Coupe-vel pariban voltam,etc,etc).

Ha lecserélem, sztem maradok a márkánál, és vagy nagyobb lesz (Galant), vagy er?sebb (Colt GTi).

Hibalista

- A bal oldali elektromos fényszórómagasságállító motor, a hátsóajtónyitó bowden, asszem talán 2 ég?t már cseréltem benne :))
- Ja, és kilopták bel?le a gyújtáselosztót, azóta az újjal (dehogy új, bontott alkatrész) a fordulatszámmér? ugrál néha.

Ide hordtam szervizbe

Nippon M?wek, Szabolcs utca

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Mazda Mester

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1992
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Corolla Coupe 1.6 (AE86) Következő autója? Mitsubishi Galant (cápa),Colt GTi,Honda Civic,Accord,Prelude
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Colt 1992

További ítéletek (63 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)