Micike, a félsiker
Szöveges ítélet
Bíztam a japán autókban, kezdetben a colt is rá szolgált eme bizalomra, a korából adódó apró hibáktól eltekintve csendes harmóniában telt az első közös évünk. Meglehet a telitalpas stílusomon sértődőtt meg, mivel a 75 Le nem túl meggyőzően mozgatta, tehát magas fordulatszámon gyakran járattam a motort, mindenesetre a termosztát elromlásást követte ( nem sokkal a műszaki vizsga után ) egy hengerfej tömítés csere, pont amikor szükség lett volna rá nyaralás céljából. Szóval picit keresztbe tett... mentségére legyen mondva, hogy sosem hagyott cserben, még az átégett hengerfejtől szinte foszilisz állapotba kerülő gyertya ellenére is ment, a szerelők is elismerően nyilatkoztak róla.
Hibalista
- termosztát, hengerfejtömítés,kipufogó flexi cső,eltört műszerfal csere
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 155000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | carina II | Következő autója? | mitsubishi carisma |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
