Életem legjobb autója
Szöveges ítélet
Ez a nagybetűs AUTÓ. Lehetne beszélni arról, hogy mit kellett volna másképp csinálni a kocsin, de annyira tökéletes a formája, és a motorja pedig annyira hibátlan, hogy minden apró hibáját előre és utólag megbocsátom neki.
Sírtam, amikor eladtam.
Azért adtam el, mert a gyerek miatt kellett egy nagy 4 ajtós klímás gép. (Carisma lett belőle)
A párom is kikészült :-)
Hirtelen vitték el, mint amikor a halál lecsap :-) , hirdettem, mert tudtam, hogy lassan váltani kell nagyobb kocsira, erre egy délutáni érdeklődő telefon után este már gyalogszerrel tértem haza.
Volt előtte 1.3-as Coltom, hát ég és föld. Ez nagyon ment. Egyedül a Vtec Hondákkal volt gondom. Érzésem és tapasztalat szerint valahol 8 és 9 között volt 100-on. Persze segített ebben a spéci kipufogórendszer. Amikor az 1.8-as Galant után beleültem, szabályszerűen sokkolt a gyorsulása. És nem volt birizgálva a motor. És nem volt olyan manőver, amit nem tudott volna megcsinálni. Imádtam, ahogy minden A4-est, A6-ost állva hagyott.
A rugózás az egyetlen, ami - mondhatni - hiányzik. De autópályán fel sem tűnik, mennyire kemény is a csillapítás.
A legmagasabb fogyasztást, amit mértem, 8.5 liter volt, télen, nagyon nehéz lábbal. Mert mindig gyorsultam. Nem lehetett fix sebességgel menni vele. :-)
Csak egy rövid történet: az új gazdi remélem nem haragszik érte: szóval amikor elvittem a leendő tulajnak (40-es vagány csaj) megmutatni, akkor átült, és nyomott egy olyan kövéret, hogy kapaszkodtam rendesen. Mesélte, hogy pont ilyen kocsija volt, és imádta a gyorsulását, amíg oldalról meg nem találta egy bamba sofőr. Ez kb 6 éve volt! Azóta szeretett volna egy ilyen gépet. És egy pillanat alatt megvette. És szerintem kár volt odaadni neki :-))) Inkább tettem volna el egy pajtába az utókornak.
Hibalista
- Ablakemelő az egyik oldalon.
- Váltó pici hibával.Kumplung kinyomásakor adott egy pici hangot, mintha egy szervómotor dolgozott volna a váltóban. Biztos, ami biztos, kicseréltem az összes csapágyat a váltóban. 50 rugó volt, szerelés és a 8 db csapágy plusz az olaj.
Ide hordtam szervizbe
Duna Interservice Füredi Út
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
És a Gézához .-)))) Vannak, akik ismerik.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Galant | Következő autója? | Mitsubishi Carisma |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
