Szerelem, szerelem.....
Szöveges ítélet
Elmentem, megnéztem, kipróbáltam, beleszerettem, megvettem....megutáltam, újra megszerettem..:))
Kicsit bővebben:
Mikor kipróbáltam egyből megszerettem.Fürge, gyors sportos, még a hangja is állat volt.Sajna szürkület volt mikor kipróbáltam igy a szép fekete füstöt okádó motort nem vettem észre.Bezzeg mikor hazafele vittem pár nap múlva...Mindegy, igy is hobbim a kocsiszerelés, majd megcsinálom.Egy hónap se telt el hengerfejes lett.Elvittem szerelőhöz, mert gyári könyv hiányába nem mertem nekiállni.A szerelőnél derült ki hogy agyon vannak kopva a hengerek.Kicserélte a hengerfejtömitést...3 hónap mólva a motorolaj kifolyt a LÉGSZŰRŐN!Ekkorra már megvolt a szervizkönyvem,és a vett másik motorblokk.Csere..Összerak, pöccre indul,kicsit zajosak a szelepek..beállitás, tökéletes.Próbaút, irány zöldkártya.2 kilométer után fehér füst.Mia fene..Olaj megint jön a légszűrőből..Gúvadt szemek..:)
Szelepfedél le, fél óra találgatás, és lőn csoda...a szerelő nem húzta le annó a himbacsavarokat rendesen, igy az olaj egyenes a kartergáz elvezető csőbe folyt.Minden meghúz beállit király.Zöldkártya..új számítógépes rendszer..naná hogy nem jó..Kipufogó kifúj, minden érték egekbe.Hátsó dob lecserél gyárira, új lambdaszonda, a repedt leömlő kicserélése.Zöldkártya-tipp topp.
Miután ennyit dolgoztam egy olyan kocsival amiben 164 ezer kilométer van, elmondhatom hogy jó a kocsi.Kényelmes, csendes lett,benzint alig eszik, még ahhoz képet is hogy sportos vezetéenél 6000-nél vált az ember. Sok elektromos kütyü van benne, de türelemmel(vagy sok pénzzel) mindegyiket meg lehet csinálni ha gond van vele.Érdemes inkább otthon csinálgatni ha van érzéke hozzá az embernek, mert szervizbe horror összegeket elkérnek.Ja, és érdemeg egy komplett kocsit megvenni hozzá alkatrésznek, mert azoknak az árai is az egekben vannak.
Hibalista
- Központizár, riasztó(úgy vettem hogy már rossz volt, most is rossz)
- hengerfejtömités(munkadijjal együtt 35 ezer,de kókler munkát végzett a szerelő)
- Lambdaszonda(8 ezer)
- első leömlő repedt, hátsó dob 1.8GTI-jé volt (bontóból gyári összesen 10 ezer volt)
- hátsó kerékcsapágyak(18 ezer)
- Motor szétkopva(bontóból motorblokk papírokkal 24 ezer)
- Új gyertyák (3000 Ft)
- Új gyertyakábelek (8200 Ft)
- Vezérműszij feszítő csapágy (4500Ft)
- Légszűrő, olajszűrő (3500 Ft)
- Kézifék visszajelző kapcsoló(pozicióhiba)
- Belső világitás kapcsolók az ajtóknál(kontakthiba)
-
- A szerelőből okulva ahova nem irtam szerelési árat azt itthon csináltam.(6000 pénz a gyári szerelési útmutató, tömitések 8000Ft, munkaóra komplett motorcserével olyan 40 óra)
Ide hordtam szervizbe
Helybe
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Én magam :-)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 158000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Ascona B 2.0 s | Következő autója? | nemmostanába lesz,de ha veszek csakis Opelt |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
