Hosszútávú munkatárs
Szöveges ítélet
A kocsit édesapám vette magának 1994-ben Ladája helyett a különbség ég és föld. Ez a kocsi, akkor a legkorszerűbbek közé tartozott, sőt még ma is megálja a helyét. A kocsiban automata izzítás található ami sajnos az idő során elromlott 2 hengernél. Jelenleg egy gomb helyettesíti amit csak télen kell használni és indítás előtt hidegmotornál 5 másodpercig nyomni. Mindig pöcre indúl még gyorsabban mint egy benzines amin sokáig minden ismerősünk csodálkozott is. Sajnos a külsején az idő foga már meglátszik hamarosan a teljes felujítását meg is valósítjuk már egy donor kocsi meg is van hozzá, viszont motorilag a 380ezer km ellenére mindig pöcre indúl az olajat sem eszi. Teljesítményében és fogyasztásában jelenik meg a sok km az utóbbi 5év alatt 1literrel megnőt a fogyasztása és már nem olyan dinamikus mint régen körülbelül az eredeti teljesítményének most 4/5-ét nyújtja. A kocsi megléte óta nagyon kemény munkában vesz részt sok utánfutózással a mezőgazdaságban elég kemény terepeken is megálja a helyét.
Hibalista
- Féltengely, Fékcső, Kuplung, Szénkefék, Lengéscsillapítók.
Ide hordtam szervizbe
Ismerőshöz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 13 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 360000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 2107 | Következő autója? | Csak is Mitsubishi ez a márka bizonyított viszont ezt eladni nem fogjuk:) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
