A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Colt (1984-1988)

Colt 1,3 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mitsuco, az öreg, de még mindig fürge japán :)

Szöveges ítélet

Hát, hol is kezdjem? Azzal indult az egész, hogy meguntam a vonatozást és ha már megvan a jogosítvány, hát legyen hozzá egy autó is.
Eredetileg nem ilyet szerettem volna venni (inkább hondát akartam), de nem bántam meg, mikor megláttam, egyből beleszerettem a kis Mitsuco-ba :).
Az autót még anno Svájcból lett behozva, ez meg is látszik a motortérbe beépített vákuumcsőtengerben és a kezdetleges kipufogógáz-visszavezetésen.
Az autó maga igen jól gyorsul, tartósan elmegy 150-160-al (ez volt amit nekem sikerült kihoznom belőle), ami ahhoz képest, hogy 21 éves, 1,3-as motorral rendelkezik és még karburátoros ellégé szép teljesítmény.
Természetesen, mint minden öreg japán, rajta is megjelentek a rozsdafoltok, de nemvészes.
Fogyasztása városon kívül kb. 6-6,5l/100km, városban viszont (köszönhetően a karburátoros felépítésnek) ez az érték 8-10l/100km között mozog.
A kocsi belsejére nincs kifogásom, ahhoz képest, hogy 21 éves, az autó beljese inkább egy 5-6 éves autóját idézi. És ami a legmeglepőbb benne, hogy elektromos tükörrel és elektromos napfénytetővel rendelkezik (bár azt nem tudom felfogni, hogy miért nem lehetett már akkor az ablak is elektromos, nade ez legyen a legkisebb gond).
Sosem hagyott ott sehol, mindig jól megy (ezeket le is kopogom gyorsan :)).
Az egyetlen amit hiányoltam belőle, az a szervo, de hamar megszokja az ember (és biztonságosabb is, mivel a kerék minden rezdülését érezni rajta).
Csak ajánlani tudom mindenkinek, főleg azoknak akik friss jogosítvánnyal rendelkeznek, mivel tapasztalatszerzésre tökéletes, illetve 3.-ik autónak is tökéletes.

Hibalista

- - jobb kormányösszekötőrúd: 4400Ft
- - vízpumpa: 10700Ft
- - ékszíj: 2000Ft
- - Hátsó kerkékcsapágyak: 11000Ft/darab
- - olajdekli tömítés: 1500Ft
- - jobb elektromos tükör (szerencsére csak a csatlakozója volt széthúzva)

Ide hordtam szervizbe

Ismerőshöz, illetve saját magam javítottam.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1988
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 208000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11500
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Ha lehet akkor maradok a japánoknál.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Colt 1984

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)