A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Colt (1984-1988)

Colt 1.5 GLXi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Japán ficsúr

Szöveges ítélet

Nagyon kis fürge kocsi, minden elektromos benne, de sajna elég sokminden el is romlik.Fogyasztása kitün?, mikor hoztam haza nem fogysztott többet 6 lityónál, pedig nyomtam neki 160-ig is.Sajnos a kipufogó elöl a leöml?nél valahol kifúj, vagy el van repedve, és a kipufogógáz bejön az utastérbe.Kényelmesen lehet vele bárhova elmenni, csendes.Kormányzása kicsit nehéz, és hát én vagyok a 12. tulaja 1989 óta(akkor lett forgalomba helyezve Mo-on), ez meg is látszik az enyhén kéken füstöl? motorján, de amúgy er?s,gyors, fürge.Viszont aki el?ttem vitte a motorját felújittatni olyan szerel?höz vitte aki egyáltalán nem értett hozzá, vagy egy amat?r csinálta otthon.Ugyanis:
Egyes henger hüvelye valahogy félmm-rel lejebb volt mint a henger sikja.2-3 hengernél a dugó jött feljebb 1 mm-rel, igy szépen szétverte a hengerfejtömitést ami szépen át is égett.A hengerek csodaszépen oválisra voltak kopva..Hogy lett ez felújítva?A hengerfejb?l 5 tizedet kellett sikoltatnom olyan görbe volt, arról nem is beszélve hogy a szelephimba rögzit? csavarok meg voltak tépve úgy hogy elöször azt sem tudtam vissza tudom e tenni..(jó ember az aki aluminium hengerfejbe megtépi az acél csavarokat..)A hátsó kerék meg azért lett csapágyas mert szintén ez a jó ember a csapágyrögzit? anyákat megtépte nehogy elhagyja a kereket(vajh nem ismerte az önzáró anya funkcióját?)Ha mindezeket nem követték volna el szegény autóval akkor egész kitün? kocsi lenne, de igy még várni kell vele fél évet, no meg 110 ezer forintot mig a teljes motorfelújitás meglesz(újrahüvelyezés, alapméret? dugó-gyürü,hajtókarcsapágyak)THX by Páldugattyú...:)

Bels? tér kicsit kicsi az európai embernek.185 cm vagyok, és az ülést teljesen hátra kell tolnom, az állitható kormány pedig még kihúzott állapotban is messze van.A tet? meg irtó közel van a fejemhez.(Opel után fura).
Amennyiért vettem annyit megért, még ha van is b?ven javitani való rajta.

Hibalista

- Hátsó dob kilukadt
- els? leölml?nél kifúj(egyenl?re nem találom hogy hol, valószin? repedt valahol)
- Hátsó kerékcsapágyk (18 ezer)
- Kicsit füstöl? motor, majd meglep?en hamar hengerfejes lett. központizár, riasztó nem müködik
- vezet? oldali ajtóérzékel? nem jó
- hátsóablak fütés nem jó
- Kézifékkar visszajelz? nem jó
-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1988
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 159000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Ascona B 2.0 S Következő autója? Szerintem Saab lesz, de majd ha ez szétrohadt..ha már felújittattam a motorját :)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Colt 1984

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)