Izmoskisvas
Szöveges ítélet
Kottara olyan volt mint ami kep ami a tipusok felsorolasanal e tipus elott szerepel, ahogy meglattam meg is dobogtatta a szivem rendesen ... Imadtuk a gepet nagyon csak az ajtok szamahoz kepest mar tul sok gyerekunk lett, ezert kellett lecserelni. A futomuve robosztus, jol kezelheto, talan kisse tulkormanyzott volt. Minden elektromosan ment benne, az europai gyartok ezt 84ben meg epp csak kostolgattak.
Jo volt az auto sulyelosztasa, a kasztni sulyahoz kepest eros motor megfeleloen hatra kerult.. talan ezert volt 3.ban elozeskor eleg eros hangja is az utasterben. Tok jo volt hogy 4.ben 40-140 kozott nem kellett valtani .. az mar kevesbe volt jo hogy nem volt utanna 5. :)
Az auto legrapszodikusabb alkatresze a benzinszintmero volt... keptelen voltam arrol megmondani menni benzin lehet meg ... Ezert egyszer stopopoltam is a benzinkutig meg vissza.
Hibalista
- 14 evesen vettem, bontatlan motorral kisse rozsdas kasztnival, na meg egy eladasi celu apoleseltakar festessel:(. A kasztni alapos rendbehozatala utan, a generator es a hatso kipufogodob halalan kivul semmi baja nem volt. Ezeket nyugaton bontott alkatreszekkel potoltattam.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 180000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | GTL 55 | Következő autója? | Citroen ZX |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
