Eltévedt szamuráj
Szöveges ítélet
Az 1.8-as dizelmotor mindmáig a legjobb barátom, belopta magát a szivembe. A hangját is bírom. A szelephézagállításon, olaj és vezérm?szilycserén kivül nem igen kellett vele foglalkoznom. Családi autónak nem a legszerencsésebb választás. El?l tágasan kényelmes (eltolt ülésekkel), hátul viszont folyton panaszkodnak a kölkök. Amilyen jó a f?gép, olyan gyenge a kaszni. Mikor már veszélyesnek találtam a dobozát, muszály volt leállni. 2 hétig tartott mig kihegesztettem. Ráment 2 tábla lemez és 30 kg elektróda, de megérte. Az is igaz, hogy el?tte, az intenziv használat során nem pátyolgattam a cimborát. Ez az 5 ajtós, dizelmotoros változat igazi harcos- nem akarja megadni magát. 1984-óta zabálja a kilómétereket, minden tiszteletem a gyártó szamuráj ösöké.
Hibalista
- 1 db féltengelycsukló, kilóméterspirál, üzemanyagszintjelz?, mels?-hátsó kerékcsapágyak, kézifékhuzal
Ide hordtam szervizbe
Sajátmagam szerelem.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | bx | Következő autója? | trafic 4x4 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
