A lenyugvó nap ereje...
Szöveges ítélet
Az autót 1989-ben hozta Németből az apósom, azóta a család tulajdona, tulajdonképpen após-majd após apósa-anyós-én folyamattal lehetne tulajdonosok változását leírni.
Karosszéria viszonylag jó állapotban van, a néhány rozsdafolt is anyós nemtörődömségének köszönhető. Érdekes, hogy csak a bal oldalon találhatók rozsdafoltok.
A kényelmét folyamatosan dícsérik mind elől, mind hátul. Hátul az ülés dőlésszöge 3 fokozatban állítható. Elektromos tükrök vannak benne, ülés alatt kis fiók mit az a mai modern autókban divat. A belseje 19 év után is szinte sérülésmentes, a vezetőülés védőhuzat nélkül használva is csak kissé fakult meg. Belseje nagyon tágas és világos.
Teljesítménye mind városban, mind városon kívül a technikához képest megfelelő, hosszú úton a fogyasztás drasztikusan csökken (5,5-6l) szemben a városi kb. 10 l-el. Gyorsulása még 5. sebességfokozatban is kielégítő, a céges 1.3as Swift-et még 3. fokozatba is visszalököm előzéseknél, a Micut legfeljebb 4. be teszem vissza egy rázósabb előzés előtt. Rugózása, futóműve kiváló.
-chicane-
Hibalista
- Eddig semmi komolyabb baja sem volt.
Ide hordtam szervizbe
Tasi Autószerviz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 167000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Japán, Honda Civic, Mitsubishi Grandis :) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
