A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Carisma (1995-2003)

Carisma 1,9 DI-D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagybet?s AUTÓ

Szöveges ítélet

Két éve vettük, hogy tehermentesítse jó öreg Lancerünket.Nem volt kérdéses, hogy ennél a mrkánál maradunk.
Biztos nem a Carisma a formatervezés gyöngye, de az eddigi karik közt ez a legszebb.A sötétített lámpatestek, az újított h?t?rács adott valamit a kocsinak, amia z el?z?kb?l hiányzott, stílusos a megjelenése.És a mosolya maradt a régi.
Amit?l nem igazi mitsu, az a technikai csemegék hiánya.De nem érz?dik ez sem az autón, a vendégdízel remek.
2003-ban viszont tényleg az egyik legjobb autó volt a kategóriájában.a 102 lovas motor megnyer?.Húz, kipörög, szép a hangja, elny?hetetlen, már ha egy kétéves autó elbírja ezt a jelz?t.A nyomaték csúcsa 2000 felé jelentkezik, 3500 fölé felesleges húzatni.De nem is baj, hogy gyilkolás helyett feljebbkapcsolásra bíztatja a sof?rt.A gyári végsebesség-adat 190, 4000-es fordulatszámon, leszabályzás 4500t?l van.Itt persze van hangja, de egyáltalán nem zavaró.Egyszer kiszedem bel?le, amit tud:).És jól is gyorsul.Egy mai, 150 lovas dízel biztos otthagyja, de megnézem 10 év múlva, melyik hogy van. Klímával is teljesít.A váltó nem okoz meglepetést, nem jobb-rosszabb a többi, rendesebb autónál.
Az útfekvése az, ami mindenképp felemeli: ideális egyezség a sportos és lágy közt.A kátyúkat elnyeli, akár a gyors kanyarokat.Nem érhet meglepetés, ami megnyugtató.A 195-ös, 15 colos kerekek az úthoz ragasztják a kocsit.
A csomagtartó 440 l-es, létezik nagyobb is, de legalább ki lehet bel?le látni.Eddig mindig elfértünk benne.
Az utastere számomra egyedülálló.Nagyon kényelmes ülések el?l, amiben kiáll az ember hátából a fájás.Hátul két személynek tánctere van, az esetleges középs? viszont sürgeti a sof?rt, nem ott a legjobb.De kevés autót találtak ki kifejezetten öt személyre.Elég magasak az ülések, egyszer?en jó bennük.
Semmi gondunk nics vele, remélem sokáig így lesz.
A felszereltsége kiemelked?: 4 légzsák, könny? felni, kézzelvarrott b?r kormány, tempomat, fed.számítógép, meg mittoménmi.CSAládi autónak els?rend?, de vezet?knek is ajánlom a megjelenése miatt, bár azok gondolom újat vesznek, és ezt bizony már nem gyártják soha.
A Carisma az az autó, amit apró dolgok tesznek naggyá.Eddigi legszebb külseje sok bels? értéket takar, ellentétben az olyan autókkal, melyeknek szenzációhajhász formája, kiforratlan elektormos ketyeréi után keser? csalódás a felbukkanó hibák halmaza.
2006. 02.06.
b?vítés:
lassan 50 000-nél vagyunk, még mindig nincs semmi gond. lendülestes autózással, rendes terheléssel hat alatt jött ki a fogyasztás folyamatos mínuszban egy múltheti túrán, ez szerintem nagyon korrekt. Láttunk ?zikéket, a féknek és ABS-nek hála nem símogattuk meg ?ket. Otthonunktól 1 km- re széthasadt a gumiabroncs, ha ez egy 120-as kanyarban van, most nem itt gépelek... az úttartás egyébként pazar, úgy fogja az utat, mint sz*r a gatyát. a pótkeréknél meg óriási hely van még, egy liszteszsákot lehet odaszámolni.Emberek!ha valaki autót akar venni, számoljon egy ilyen csónakkal!
A kényelme is remek. Ha beülök egy kocsiba hátul, úgy nézem meg, hogy miylen kényelmes, hogy menynire bírom magam alá rakni a lábaimat (utálok nyújtott lábbal ülni) és hogy az els? ülés sínje zavarja-e a lábam. Nos ebben rendesen hátra lehet húzni a lábam, és máig nem találom, min csúszkál az els? ülés (magyarul nem zavar). Hogy rosszat is írjak: a fékek sztem túlvannak egy kézifékes járaton:) nem olyan harapós, mint eddig, csak jó.
A ma kapható autókat játékból hasonlítgatom ezzel, hát formában, ár/értékben és felszereltségben is versenyképes máig, talán motorokat gyártanak már er?sebbeket. De nekem momentán nincs hiányérzetem emiatt:)
Ja, és él?ben szebb! Nem vagyok a nagy lámpatestek híve, nem tetszik, ráadásul sérülékeny, rossz, ha szembe világít (Focusok és corollák kíméljenek). Rám nem haragudhat senki.

Hibalista

- ülésmozgató foggantyú elvált a helyér?l.Visszarakták, és kész.
- a hátsó helyzetjelz? biztosítéka kiégett. Rohadék.

Ide hordtam szervizbe

Szegedi Mitsu

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 34000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Lancer Következő autója? egy turbo Outlandernek örülnék...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Carisma 1995 (1995 - 1998)

További ítéletek (118 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)