Jó vétel volt!!! Hozzám nőtt...
Szöveges ítélet
Amit szeretek benne:
- 3 évig egy túzoltóparancsnok hivatali puccosautója volt, ezúton köszönöm neki, hogy így vigyázott rá! És a kollégaknak akik gondolom folyton pucolták. Összesen 2 icipici sérülés volt rajta, de azt is nagyítóval kellett nézni. Bezzeg miután megvettem, 2 hónapon belül rányitották az ajtót a Tesco parkolóban, elütöttem 3 kutyát (csak a rendszám esett le hálistennek), valami karc került az ajtóra és beletolattam az utca egyetlen 40 centis tujájába, amit egy akáckaró védett... De egyik sem olyan, hogy fényezni kellene.
- szép és jó és megbízható. A 4 éves első igazi műszakira átnézte a szerelő, aztán befújta az ajtózsanérokat, hogy ne nyikorogjanak. Ennyi volt a felkészítés. Az összes kipufogódob gyári rajta, ettől lehaltam. Fékek full szimmetrikusan fognak és jól meg lehet állni a 4 tárcsával. Az ABS is jól jön néha...
- grafitszürke, gyári szép szolid alu, küszöbléc, színezett ablakok szóval elegáns kis autó
- fogyasztás (tankonként) jellemzően 7,3 - 8,3 között
- 170-nél is teljesen stabil, nagyon jóindulatú a futómű, szépen korrigálja az út és a sofőr hibáit is. Ilyen sebességnél 8,3-8,4 a fogyasztás 95-ösből. A 98-ast meghálálja: hosszú úton egyenletes sebességnél kevesebbet eszik, de városban talán még többet is.
- az ára igazán baráti volt egy közel gyári állapotú 3 éves autóhoz képest. Nagyon baráti.
Amit kevésbé:
- a Hangok: a kormány tekerése egy kosár kismacska nyavíkolásával jár (szériatulajdonság). A legbosszantóbb, hogy valami zörög a csomagtérajtóban, amire nem bírok rájönni. Meg a jobb ajtóban. Meg az anyósülés előtti szellőzőben. Utóbbi kettő gyanítom, hogy a hifis gyerek hibája, aki belerakta a hangot.
- hideg motornál zaba: télen különösen, de nyáron is elég lassan engedi vissza az automata szivató a fordulatszámot. Sokáig 2000(!!!), pár pec után 1500, aztán 1100, ha meleg: 650 Ez rendesen odaver a fogyasztásnak rövid távokon.
- a fényszórók nem tökéletesek, gyenge a fényük és nem egyenletes, sévosan világítanak
- az ülések egy F Astra "kényelmét" varázsolják a beltérbe. Előtte egy ´93-as Mondeóm volt faja kagylóülésekkel, na az kéjbarlang volt ehhez képest. Félreértés ne essék, nem a franciás belesüppedek-kiselátszok puha üléseket szeretem. A Micsut Egerben vettem, haza Békéscsabára 200 km, ez alatt 3x kellett megállni, hogy visszaugorjon a gerincem a helyére. Lehet ha 10 centivel kisebb v. nagyobb lennék nem lenne ilyen gond, de nekem marha kényelmetlen volt pár hónapig. Aztán hozzáalakultam :-).
- nem öntisztuló, főleg belül :-)))
- kicsit rázós, de ennek fejében nincs is mindjárt-felborulunk-kapaszkodj érzésed a kanyarokban
- a motor lehetne erősebb, alacsony fordulaton kevés a nyomaték, de szerintem örök életű
Hibalista
- Első két elektromos ablak kapcsolója szétesőben (de mitől??) - még nincs kicserélve
- A fékbetétek lesznek majd soron, de ez természetes.
Ide hordtam szervizbe
Lenci komám, unokatesó
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Mondeo | Következő autója? | Toyota Avensis |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
