Ha gondozod, akkor egy hű barát
Szöveges ítélet
Ami nem tetszik: Renault váltó, nyiszogás lassú sebességnél hátulról. A legnagyobb sebesség amit kihoztam belőle (1személy) 210km/h, az utazója 120-130 km/h, itt fogyaszt a legkevesebbett hosszú távon (5,5l/100km). Én kifejezetten szeretem, csak városban nehéz parkolni vele, mert azért nagy a többi városi cirkálóhoz képest. A használati utasitása eléggé silány, a pollenszűrőt 1 év után találtam meg.(a kesztyűtartó mögött van a klímahűtő elött). 4 személlyel Pesttöl Gyöngyösig lazán vitte 190-200-al a kasztnit. Nyomaték és lóerő lehetne több is, de európai társait lazán veri igy is. Semmi pénzért nem cserélném Opelre, vagy valami más szemétre
Hibalista
- ködlámpa kapcsoló (szétszed,megpucol,összerak, kitűnő)
- váltó nehéz (alámásztam és beállítottam, szintén kitűnő azóta is)
- első lengéscsillapító (Itthon irtózatosan drága, ezért Ausztriából hozattam Bilstein-t fele annyiért, mint egy Monroe-t .1 pár Bilstein 34000Ft)
- Hátsó ablakmosó nem megy, nem érdekel különösebben
-
Ide hordtam szervizbe
testvérem szerelő, osztályzás:10
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 80 | Következő autója? | kár hogy már nem gyártják, ezért valami más Mitsu |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
