A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Carisma (1995-2003)

Carisma 1.9 DID 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ezüst Gyémánt

Szöveges ítélet

Előző autóm egy 92 évjáratú Golf III 1,9TD volt. Sokáig elnyűhetettlennek bizonyult, de őt is utólérte az idő.
Akkor döntöttem úgy, hogy megválok tőle, amikor Prágából hazafele jövet, Pozsony mellett cserbenhagyott.

Sokat segített a választásban a "Totalcar népítélet".
Köszönet minden hasznos infot!

Németből hoztam be a Carisma-mat, aminek még várom a forgalomba helyezését. Elég lassan halad az átírás. Már alig várom, hogy ismét benne üljek.

Mivel még nemrég került hozzám, ezért csak az első benyomásom tudom megosztani:
A motorja szenzációsan halk, nehezen jön rá az ember, hogy egy dízel autóban ül.
Nem egy robbanékony autó, de magasabb fordulaton azért lehet érezni a Kraft-ot.
Menettulajdonságai szenzációsak, nagyon jó az úttartása és a futóműve is tökéletesen elnyeli az úthibákat (amiből van bőven Budapesten).
Tetszik az autó egyszerűsége kívül-belül egyaránt.
194 cm magasságommal is baromira kényelmes benne ülni és tök jó megoldás az ülésen az oldaltámasz.
A csomagartóba is lehet rendesen pakolni. Ezentúl nem kell azon aggódni, hogy beférünk e a csomagjainkkal a kocsiba....bár a párom ezt biztos megcáfolná. :-)
A fogyasztása is nagyon jó, a gyári adatot, azaz az 5.6 ot reálisnak látom, ha nem lépek oda.

Ami nem tetszett, az a kék műszerfal és a hasonlóan ronda kárpit. Izlések és pofonok!
Mindenesetre egy alapos autókozmetika is ráfér a kocsira, mivel eléggé "leharcolta" a belsejét az előző tulaj.
Kívül viszont a festékrétegmérő szerint nem volt törve és a motor is szépen muzsikál, számomra ez a fontosabb.

Pár ezer km után majd folytatom a beszámolóm, remélem hasonló jókat fogok írni.

19.000 km után egy kicsit jobban megismerkedtem a Carismammal. Továbbra sem tudok rosszat írni róla, talán csak annyit, hogy kevés az utángyártott alkatrész hozzá, bontóban ritkaság, a gyári alkatrészeket meg tudd megvenni.
Bár én nem panaszkodom, mert én olcsón jutottam az alkatrészekhez. Másrészt viszont nem sűrűn kell alkatrészeket keresgélni olyan autókhoz, ami nem romlik el :).

A barátom szereli az autóm. Inkább leutazom hozzá 160 kmt, minthogy valami Mekk-mester verje át a fejem.
A turbócsővel volt problémám, na meg átnézte a haverom minden mm-t a kocsin. A gumiharang és a turbó levegőszűrő közötti csövön kívül tökéletes műszaki állapotban van az autó.

Az átlagfogyasztás továbbra is 5.6, de a rekordom nagypapatempóban 4.5l/1000km és ez a nem mindegy a mai gázolajárak mellett.

Nem akarom tovább fényezni a Carismat, mert aki ismeri, az tudja miről beszélek, aki pedig nem és ebben az árkategóriában gondolkodik, annak nagyon tudom ajánlani.

Képet később töltök fel.







Hibalista

- Amikor megvettem, nem volt világítása a középkonzolnak.
- Autó villamossági pikk-pakk orvosolta a problémát.
-
- Vezérműszíj csere, olajcsere (kötelező, ha használtan veszel autót) Szervízkönyv szerint nem lett volna esedékes, de nem bíztam a véletlenre.
-
- 190.000 km-nél turbócső szétrepedt (sima szívó dízel teljesítmény és fújt ki rendesen a levegő a csövön) gyári alkatrész 12.000 Huf
-
- jobb belső, külső féltengelyt védő gumiharang kiszakadt (előző tulajnál) Utángyártott alkatrész 7000/2db Huf
-
- levegőszűrő turbó közti s-cső (gyári alkatrész 36.000 Huf)
- megszereztem bontóból 10.000 Huf
-
-
-

Ide hordtam szervizbe

Turcsányi Autó Villamossági T.miklós

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Egyik haverom lesz, de remélem nem lesz rá szükségem.
Kopp kopp......

Sajna szükség lett a munkájára ( gumiharang, turbócső, levegőszűrő turbó közti cső cseréje)
lelkiismeretes és becsületes és hozzáértő.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 173000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 19000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Golf III Következő autója? 2008-as Lancer 2.0 DID
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Carisma 1995 (1995 - 1998)

További ítéletek (118 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)