A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Carisma (1995-2003)

Carisma 1.6 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy gitáros turnékocsija :D

Szöveges ítélet

Kezdjük ott,hogy miután megvettem,néha indult,néha nem is tekert az önindító,egyszerűen letiltott,amíg le nem vettem az akksit/visszaraktam. Már akkor zárlatgyanús volt a story..Aztán egyszercsak kigyulladt a műszerfalban a csoportkábel,de ez valószínű az előző tulaj gányolásának köszönhető.Szerencsére időben észre lett véve az égett szag,meg a füstölő műszerfal.Ezután újra lett vezetékelve egy szakaszon,és lehet,hogy ennek köszönhetőek az elektronikai anomáliák. A véleményt egy autó alapján írom,nem akarom lehúzni mindet.Ez az én történetem :D

Összességében szerethető,erős,megbízható autó,de az elektronikáját bármilyen francia autó megirigyelhetné.Rossz értelemben... 1,5 év alatt 45000km körül ment bele,a 30.000 biztos,utána sacc/kb,mivel a km számláló az órával együtt feladta a számolást. Aki a következőkkel együtt tud élni (ami néha nehéz),annak bátran ajánlom:
-Az összes jeladó,ami létezik az autóban,sűrűn beadják a kulcsot.
-Kipufogó lerohad róla,és manapság már nemigen találsz hozzá alkatrészt.Úgyhogy marad a foltozgatás. De ez természetes folyamat,az idő vasfoga...
-Beltéri műanyagok könnyen törnek.
-Gyorsan koszolódó folytószelep
-Elektronika:
1.és legidegesítőbb: Az ablakokat néha egyszerűen nem lehet felhúzni,vagy teljesen lehúzni,mert visszahúzza félig.Olyan is van,hogy a gomb funkciója megfordul (lefelé húzáskor felfelé húzza,ugyanez fordítva).
2.Izzókból többet eszik,mint olajat (ebben ott a dícséret is :D )
3.Vannak bizonyos gombok,amik néha világítanak,néha nem. De ilyen pl a digitális óra háttérvilágítása is.
4.Egyszer a tolatólámpa kapcsoló beadta a kulcsot,és előrefele menet villogott a tolatólámpám.Csodálkoztak is a mögöttem jövők,éjszaka olyan volt,mint egy mozgó karácsonyfa. Bár ez inkább mechanikai kapcsoló kategóriába sorolható.
5.Az utóbbi időkben távolsági fényszóró bal oldalon csak akkor van,ha húzva tartom a bajuszkapcsolót. (Hihetetlen,mi? :D )

Mostmár jöjjenek a pozitívumok is:
Bár szubjektív,de külsőre nekem nagyon bejön.
Bármennyire is Renault váltó van az 1.6osokban,nekem soha semmi bajom nem volt vele,sőt az áttételezését imádom. 5.ből 60-nál lepadlózod,és mintha seggberúgnák az autót,előzéshez nem kell visszarakni soha 4.be.
Fogyasztása (mióta jó a kipufogó), városon belül még mindig elég magas,10 liter körül van,de "ezek ilyenek",városon kívül 5 liter ,klímával 6,5 környéke.Ami nem rossz.Pedig én aztán hajtom rendesen :) Innen jön az,hogy a motor ha megkapja időben a friss olajat,valóban kinyírhatatlan.
Karosszériát bár csipegeti már a rozsda,összességében még egészen rendben van a korához képest.
Klímája áldás, pikk-pakk jéghideget fúj.
Motor erős,pörgős,hangjától (főleg lyukas kipufogóval:D ) megvadulsz.
A fékhatás nagyon jó,ehhez persze minőségi fékek és gumik kellenek.
Kényelem: Nem túlzás azt állítani,hogy hosszútávon ilyen kényelmes autóban még nem ültem. Úgy tudom,az ülések megegyeznek a Volvo S40-ével (meg jópár alkatrész),és ez érződik is.Frankón kézreáll minden,tényleg el lehet benne aludni,úgyhogy hosszútávra kávé!! :D
Amiért imádom az autót: Imádja a kanyarokat! Bátran be lehet ereszteni,ha jó a gumi,nem lesz baj. Elképesztően jól rá lehet érezni,hogy hol a tapadáshatár. Elég sportosan vezetek,tényleg nagy kanyartempót viszek át,ha a forgalom engedi.Viszont mivel elég alacsony padlós,szinte a földre ülsz,sok helyen leér,az orrával könnyen feltúrod a járdaszegélyt.
A gyári hangszórókban mély szinte semmi.Aki igényes erre,annak kapásból csere.Nem sokkal szól jobban a gyári swift hangszóróktól.
Csomagtere óriási,egy 412-es gitárláda telibe belepasszol fektetve a csomagtartóba,meg még két gitár befér a tetejére,egy gitárosnak ideális turnékocsi! :D

Ha el tudod viselni az autó elektronikai hülyeségeit,akkor egy szezon alatt megetetsz vele bármilyen gumit,beleraksz millió km-t,hiszen soha nem akarsz majd belőle kiszállni.Ha időm engedi,mindig hosszabb úton megyek a célom felé. :)

Hibalista

- -Kipufogót egyszer elhagytam a katalizátortól hátrafele,persze voltak előjelei :D (a 20 év) - -Katalizátor - -Akksi saru - -Oxigénszonda - -Sebesség jeladó - -Gázpedál állás jeladó - -Tetőkárpit ragasztás - -Tolatólámpa kapcsoló - -Óracsoport - -Sok sok izzó... (külső és műszerfal egyaránt)

Ide hordtam szervizbe

Maszek

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1999
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 255000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Swift Következő autója? Ceed
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Carisma 1995 (1995 - 1998)

További ítéletek (118 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)