Aki autót akar venni ezt vegye! Ezzel nem lesz gond!
Szöveges ítélet
Erre az autóra hosszú válogatás, nézegetés után tettem szert. Én kombit akartam a párom ettöl elzárkózott, viszont be kellett hogy férjen a babakocsi, + a nagybevásárlás és minden ilyenkor szokásos dolog.VW Skoda Suzuki és Ford tipusokat munkám során vezetek és nem gondot, hanem autót szerettem volna venni. Aki azt mondja hogy nem jó a futóműve az üljön be egy Octáviába! Az autósboltokban azt mondták az alkatrészeire hogy semmivel sem drágább hozzá semmi mint más márkákhoz, és többen hozzátették hogy ha csak ilyen autó lenne ők éhenhalnának. Az autó mindennel fel van szerelve, és ezek az extrák megbizhatóan működnek is. 4 lufi, 4el ablak, abs szervó, kpzár, klíma 2 erösségi fokozattal, inditásgátló, riasztó, el fűthető tükör,................ Szerintem ennél több manapság egy sima családi autóba nem kell. A kötelező szervizeken kívül két kormányösszekötő gömbfejet és egy akkumulátorsarut kellet cserélni, és a hátsó ködlámpakapcsolót kellett befújni wd 40 el és semmi más nem volt vele. Motorja 4500 as fordulatig nagyon csendes utánna enyhe morgással jelzi hogy hajrá! Én 10W 40 es olajat használok, és 10 000 km es cserék között nem vettem észre hogy evett volna belőle. Müszakira való felkészítés abol áll hogy saját nyugalmam érdekében elviszem fékpadra és mehetünk vizsgára probléma nélkül. Városi fogyasztása nálam lendületes tempó mellett 9 liter körül mozog bár pontosan még sohasem mértem meg. A német típusokkal ellentétben az ülései nagyon kényelmes jó oldaltartással és sokféle variálhatossággal rendelkeznek. Egy dolgot gyengéllek benne hogy esős időben országúton a fényszórói fényét keveslem, de nagyobb vattszámú halogéngázzal töltött izzókkal ezt orvosoltam. A csomagtartója önmagáért beszél család butorostol, rokonostul belefér. És valjuk be szerintem szép lendületes és nem elévülő karosszériával áldotta meg a tervezője! Zárszónak annyi hogy aki autót akar venni, és nem szeret szerelőtöl szerelőig futni, szeret nyugodtan aludni hogy reggel igen is indul, és ha holnap után el kell mennie vele egy világ körüli utra el mer indulni nyugodt szívvel, ezeknek a fajta embereknek ajánlom!
Hibalista
- kormányösszekötő axiálcsukló 5700 ft, akkumulátorsaru 300 ft fékbetét előre 8000 ft, pár izzó, akkumulátor 7 év után olaj olajszürő,
Ide hordtam szervizbe
kizárolag csak hozzáértő maszek aki hozzáértő.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 56000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Ford Orion | Következő autója? | legalább még 10 évig ez! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
