A-ból B-be a TUTITÁRS
Szöveges ítélet
SOHASEM hagyott ott még sehol sem. 3 év alatt egyetlen kicsi gyári meghibásodás volt ez pedig a légbeömlők (utastér) megszorulása, Egy kis szilikon segített az újon , mivel a régit sikeresen eltörtem. ENNYI. Motorikusan , futóművileg , váltóilag nem volt problémám vele, igazi autó . 15ezrenként szervíz és tankolás . Még olajat sem kellett utántöltenem , pedig rendszeresen figyelem az autót .
A fogyasztás pályán 6,3 . Én városi forgalomban légkondival 8,1-8,3 -at etetek vele.
Hibalista
- A fékasszisztens miatt gyakoribb a hátsó fékpofák cseréje , de árban 15000-ből kijön.
Ide hordtam szervizbe
Mitsubishi Rétság : át akartak verni többször is az árazásnál , de a munkát a szerelők elvégezték.(Lehet , hogy ezért volt mindig hely a szervízben, sohasem kellett várnom , ez viszont jó volt.) Azóta azt hiszem volt tulajacsere , de most már egy szakihoz hordom aki profi.
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Magánszerelő , igazi szaki! Pontos , precíz és olcsó! Ismeri a típust mint a tenyerét , de általában a japán kocsik a "gyengéi" . Valószínűleg ez a tény komoly nyomatékal bír majd a következő autóm választásánál.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 61000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Corsa | Következő autója? | Mitsubishi Pajero ? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
