A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » ASX (2010)

ASX 1,6 Invite 2WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes bakancs

Szöveges ítélet

Miután a nagyon szeretett Fiatomban a rozsda/autó arány kezdett egyre hátrányosabb arányban változni úgy döntöttünk, kell egy másik kocsi. Sajnos sem a feleségem sem én nem vagyok a vezetés szerelmesei, ezért olyan autót kerestünk, amely megfelelő ár/érték aránnyal bír, biztonságos, kényelmes, beleférek és bárhova elvisz. A márkával korábban nem volt tapasztalatom, igazából másban gondolkodtam.
Miután számos márkát megnéztem azt kell mondjam ez volt az egyetlen autó, amelybe mindketten beleszerettünk. A cápa fej nagyon jól néz ki és mivel nem túl hosszú kocsi, még a garázsba is belefér. Azóta tökön-paszulyon is átmentünk vele, volt,hogy egyhuzamban 10 órát és volt,hogy dugóban tötymörögtünk.

Kényelem

Az autóban mind hátul, mind elöl könnyel el lehet férni, pedig nem vagyok kisdarab. A csomagtartó lehetne nagyobb, de 3 ember egy hétre el tud menni nyaralni úgy, hogy simán elfér. Az ülések hosszú távon nem túl kényelmesek (500 km felett), főleg a deréktámasz hiányzik, de mondjuk azt párszázas tétel megvenni, nem gond. Lábam, fejem, orrom,fülem mindenhová befér.

Belső tér

Én nem tartozom a belső tér műanyagait nyalogatók közé. Szerintem tök rendben van. Ízléses, szolid, ergonomikus. Még én is tudok kezelni mindent, pedig béna vagyok. A klímaberendezést kicsit pontatlannak érzem (állati hideget csinál, 22fokon is), de igazából minden OK.

Működési tapasztalatok

Szóval a klíma lehetne kicsit patentabb, a fél fülemet nem merném feltenni arra,hogy ha 22 fokot állítok be, annyi is lesz. A váltó nehezen veszi a rükvercet, illetve az egyest, de novemberben éves szerviz, majd megbeszéljük. Az autó mind városi, mind autópályán való vezetésre tök profi, igazából a rossz budapesti utak is egészen kisimulnak. Ugyanakkor a rükverc alulmotorizált, nem jó ötlet földúton elhatározni, hogy tolatni fogunk, lehet nem fog egyetérteni az autó.
A motornak aranyos maci hangja van, kb 110 ig tök jó a fogyasztás is. A gyök kettővel való mocorgást és a 120 feletti sebességet nem kifejezetten szereti, lehet hogy unalmában/izgalmában nasizni kezd ilyenkor egy kis benzint. 120 felett átértékeli magában a valóságot és a benzin szürcsölését jó hangosan kezdi el produkálni. Az autó gyári hangszórói azonban mindig tudtak hangosabbak lenni. Mondjuk a hátul ülők ilyenkor elég csúnya fejeket vágnak.
Az autó hátsó kialakítása miatt tolatáskor nem nagyon lehet hátra látni, az oldalsó tükrök viszont nagyon jók.
Tetszik a sok légzsák, ezeket kipróbálni nem szeretném.
A kuplung egyik pillanatról a másikra tönkrement elég balesetveszélyes helyzetben

Ami jó:
- szerintem jól néz ki
- jó bent ülni, jól lehet látni városban
- jól gyorsul mind a városi, mind az autópályán való vezetéshez
- sok benne a hely nagyobb lények számára is
- igényes, de egyszerűen kezelhető belső tér
- fogyasztás városban 8 liter körül, pályán 7,5 körül alakul. Kis forgalom mellett ezekből 1 liter simán lejön.
- a kormány, illetve egyéb kezelőszervek vezetés közben jó visszajelzést küldenek, nem billeg,nem pattog (elég könnyű és jó vezetni)
- szuper a ködlámpa és a fényszórók
- mintha nem lenne kátyú Budapesten

Ami nem jó:

- szerintem a klíma nem elég precíz
- a váltó rükverc és egyes fokozatban pontatlan
- az árához képest a felszereltség alacsony
- nem tűnik megbízhatónak, a kuplung tönkrement

Hibalista

- Semmi,amit nem én húztam meg. Bár a keréknyomásmérő lehet,hogy rossz, a váltó nem olyan jó. - Udpdate: 19.000 kilóméternél egyik pillanatról a másikra tönkre ment a kuplung. cserélni kellett.

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervíz

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2015
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Punto Következő autója? mindegy,de Mitsubishi tuti nem
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi ASX 2010 (2011)

További ítéletek (14 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)