A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » ASX (2010)

ASX 2.0 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hűséges szolga

Szöveges ítélet

Toyota Versoból ültem át az ASX-be. Kénytelen voltam, mert a Verso alacsonyabb felépítése miatt nem tudtam volna használni a garázst. Annak ugyanis túl meredek volt a lejárója és az első alkalommal le is húztam az alját, majd az első lökhárítót is megsértettem. Az ASX-et így újonnan vettem, kizárólag a magas felépítéswe és a viszonylagos (akkor) megfizethetősége miatt. Ezen kívül csak arra törekedtem, hogy japán vagy dél-kóreai legyen. Bízom a ferdeszeműek minőségbiztosításában... Sok autóm volt már, csak Toyota vagy három egymás után. Soha sem csalódtam bennük. A családban azonban, volt már Mitsubishi, az is gond nélkül végezte a dolgát, így a cserénél nem vállaltam be nagy rizikót.
Nekem kényelmes. Mert elől ülök. A hátsó sor már nem annyira lenne az, a támla dölésszögét nem találták el. Igaziból az is jó lenne, ha 1 sebeséggel több volna a váltóban, mert csendesebb lenne. Bár így, 5 sebességes váltóval sem sokkal hangosabb, mint a hatsebességes Toyota Verso. A motor a régen bevált 2 literes egyszerű benzines szívómotor. Így nincs óriási gyorsulás, nincs óriási nyomaték. viszont van szép íven, fokozatosan gyorsulás azért elég nyomatékkal. Olyan igazi, megszokott 20 évvel ezelőtti érzés vezetni. Szinte vissza a múltba! De mi volt rossz akkor? Sok tekintetben örülök, hogy ilyen autót mertek csinálni 2019-ben! Gombokat, kapcsolókat, 5 sebességet, szívómotort. Nincs tapipad, holttérfigyelő, sávtartó, egyébb nevetséges vezető pótló. Nincs semmi felesleges. Vagy te és az autó. És ez a jó! Én szeretem vezetni. Olyan, mint az igazi múltban gyártott japán autók mindegyike. Egyszerű és ezért (is) megbízható. Ugyanakkor valahol mégis modern. A motor így is tudja az európai környezetszennyezési normát, szuper a ledvilágítás és a fogyasztása is nagyon jó! Országúton 5 liter, városban 8-8,5. Átlagban 6-6,5 liter környékén el lehet járni, ha figyel az ember a jobb lábára. 3 éve hajtom, nem megyek sokat vele, nem barát, inkább szolga. Mindig, mindenhol számíthatok arra, hogy szolgálni fog. Egy megbízható, hűséges szolga. Hűség van, szerelem nincs. Szerintem nem is lesz.
A szervizelése eddig csak márkaszervízben történt. Ezzel kapcsolatban két dolgot nem értek. Az egyik, hogy miért kerül 100 ezer forintba egy rendes, éves szervíz? 1-1,5 óra munka, 4,2 liter olaj és szűrők. Borzasztó. A másik az, hogy ha már márkaszervíz, akkor azt gondolná az ember, hogy mindent úgy csinálnak, ahogy azt előírja az adott gyár. Ehhez a motorhoz előírják a 0w-20 motorolajat. Véletlenül sem azt raknak bele. 5w-30, 5w-40, minden van, csak az nincs, amit elsődlegesen előírnak számára. Miért??? Egyetlen márkaszervíz sem ezt rakja be automatikusan. Kérni pedig nem kérem, hiszen a hordóban mindig olyan olaj van, amit éppen szeretne a vevő...
Az autót annak ajánlom, aki egy egyszerű közlekedési eszközt keres, nem divatcikket, erőtől duzzadó gépjárművet. Ez a típus egy megbízható, egyszerű, problémamentes autó.
Egy darabig még megtartom. A garázs adottságai miatt utódja is csak nagy hasmagasságú autó lehet. De hogy milyen, az még kérdés. Ilyen árak mellett, nekem nem éri meg, hogy ezen gondolkodjam...

Hibalista

- Semmi. Szinte új!

Ide hordtam szervizbe

márkaszervíz...

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2019
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Verso Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi ASX 2010 (2011)

További ítéletek (14 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)