A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » ASX (2010)

ASX 1,6 MIVEC Invite 

Az ítélet értékelése
3,8(4 db)

ASX a városi cirkáló

Szöveges ítélet

2014. márciusában vásároltuk az autót. Előtte egy 2003-as Renault Megane Limousinunk volt. 1,4-es 98Le-ös motorral. Ez azért lényeges mert a kettő között tudok véleményt mondani.
Az ASX-et hosszas válogatás után választottuk. Főleg formai okok miatt. Divat a SUV ugyebár. Motorikusan mindenképpen benzinest akartunk, mivel az évi km futása az autónak kb 8,000 km. Teljesítményben elegendő bele ez az 1,6-os 117 lovas motor. Más benzines amúgy sincs hozzá! A Renaulthoz képest vmivel dinamikusabb és a fogyasztása is kedvezőbb. Átlag 6,5 literrel beéri. Tempomattal 90-100 tempónál 5,5-re is lemegy, míg városban 7,5 is lecsúszik. A tank baromi nagy így akár 1000 km-t is el lehet autózni két tankolás között.
Először nem tetszett az autó műszerfala... puritánnak, nagyon leegyszerűsítettnek tűnt, de minél többet használja az ember annál jobban megbarátkozik vele. Néztünk pl Kia Ceed-et is annak például meg űrhajó belseje van.
Az Intense felszereltséggel vásároltuk, mivel ebbe kb minden lényeges benne volt amire szükségünk van. Bár a xenon, napfénytető, nagy hifi se jönne rosszul, de azt már nem adta ki a pénz.
Csomagtartója kevésnek tűnik a Megane után. Az kb 520 liter volt, igaz a pakolhatósága rosszabb a szűk nyílás miatt.

Amiket kifogásolok az autóban:

- A Start-Stop rendszert nem lehet teljesen kikapcsolni, minden motor indítás után meg kell nyomni a gombot...
- Csak a vezető oldali ablak automatikus. (Renaultban mind a 4 az volt és dupla záráskor fel is húzta mind a négyet.) Itt ha leállítás után vki kinyitja az ajtót nem lehet felhúzni a leengedett ablakot, vissza kell tenni rá a gyújtást.
- Az ajtó könyöklője nagyon kemény, fél óra után már nagyon nyomja az ember könyökét.
- A futómű kényelmesre van hangolva, ez kanyarban rossz útminőségen rendesen megbosszulja magát.

Ami tetszik benne:

- A hifi viszonylag szépen szól, a pendrivet gyorsan olvassa.
- Kevés van belőle, megnézik az utcán.
- Fogyasztása megfelelő.
- Parkolásnál nem kell félni, hogy leér az alja.

A gyári felszereltségen felül:

- A gyári 16"-os felni lett a téli szett, a nyári pedig kapott egy 17"-os szettet. Ezzel azért mutatósabb!
- B oszloptól hátrafelé egy fóliázást.

Szervizre egyenlőre nem volt szükség, ha lesz vmi majd kiegészítem az írást.

Hibalista

- Egyenlőre semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2013
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Megane Következő autója? Accord kombi
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi ASX 2010 (2011)

További ítéletek (14 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)