Bordó Dominátor
Szöveges ítélet
Az autót csak és kizárólag hétvégeken használom, ám az első és legnagyobb pozitívum, hogy nagyon kimélőbe akár 9-9.5 literrel is el lehet járni vele. A vezetési élmény hatalmas, ilyet még szinte semmilyen más autóban nem éreztem. A belső kialakítása otthonos és minden kézre esik, amikor először beleültem olyan érzésem volt, mintha már évek óta vezetném.
Azonban vezetés közben rontja az élményt, hogy a kocsi szélességéből kifolyólag nem fér el a nyomvájúkban és így egyik oldalról a másikra dobálja az autót, a kátyúkat nem nagyon bírják a peres gumik és a futómű sem. Hátrány még a rengeteg pénz amit az autóba kell tolni KW adó, kötelező bizt., benzin stb (bár ezzel számolni kell)
Hibalista
- Hátsó szintezős lengéscsillapító (Nem kapsz újat, úgyhogy marad a felújítás)
- Kipufogó (Szintén gyártatni kell)
- Összes műanyag alkatrészt (fékcső, szilent stb.) cseréltettem rajta.
- A szervóm folyik (még nem megoldott)
-
Ide hordtam szervizbe
Nem márkaszervízbe hordtam, Az ipari területen, ahol műhelyt bérlek a szomszédom autószerelő, ő orvosolta a problémákat.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 180000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Celica 4X4 Turbo | Következő autója? | Honda NSX vagy Toyota Supra |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
