A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mini » Mini (2014)

Mini Cooper S 5 ajtós 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Földi rakéta

Szöveges ítélet

Minivel való első találkozásom 2014-re tehető, addig csak úgy gondoltam rá, mint cuki nőies autó, retro beütéssel, de mást nem ébresztett fel bennem.

Viszont, amikor először próbálhattam a legújabb F56-os Coopert automata váltóval, azonnal instant szerelem lett.

Okok:
- iszonyatosan jó kedvű autó, megmosolytagtató (kacsintás beszállásnál a műszeren, különböző gegek a menüben és fényár, repülőgépeket idéző kapcsolókkal)
- hihetetlen menetteljesítmények, amelyek városban egyszerűen verhetetlenek - még a 1,5 literes motorral, automatával is úgy ugrik, hogy a többi közlekedő csak néz, a vezető meg viháncol
- a 2.0 benzinmotorral a morgás, a durrogás és a menés is fenomenális :) Autópályán is hihetetlenül rugalmas

Szóval 2017-ben jött az alkalom és vásároltunk egy 5 ajtós, manuális Cooper S-t, amit lehetetlennek tűnik megbánni. A manuális választás hosszas gondolkodás után történt, remek a váltási érzet.
Az autó úgy hozza a Mini-s értékeket, hogy a plusz 2 hátsó ajtó megkönnyíti a pakolást, lehet embert is szállítani (bár nem hosszú úton, pláne nem az én 186 cm-es magasságomra beállított ülések mögött) nem csak tengerimalacot és nem mellesleg igen jót tett a 15 centis toldás a tengelytávba, mind a csomagtartó, mint a hosszabb tengelytáv miatti stabilitás szempontjából.

Nyilván, fenntartani költségesebb egy átlagos kisautónál, cserébe a futóműve és menetteljesítményei lekörözik szerintem a legtöbb ma kapható kommersz kisméretű járgányt.

Amúgy a kocsi némi sajnálatomra meglehetősen vonzza a tekinteteteket és a rosszindulatú balkáni lelkületű honfitársakat is, legutóbb a 6. kerületben egy véglény megpróbált belerúgni az ajtóba egy teljesen normális és szabályos parkolás során. Szerencsére csak apró karcok lettek az eredménye, egy polírozás lehozza.

Olajat 8000-10 000 km-ként cserélek benne, ennyit megérdemel.

Hogy negatívumokat is említsek: a 192 paci elkéri a városi 9-10, autóúton a 7 litert.

Hibalista

- Kopó-fogyó (hátsó fék már 33 000-nél) alkatrészeken kívül csak a navigációt kellett frissíteni, mert nem akart elindulni.

Ide hordtam szervizbe

Wallis Motor Pest - drágák, de rugalmasak, szakmai részről nem tudok nyilatkozni. Márkaszerviz, így ki tudja...

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Budapest Motors - nagyon rugalmasak, mivel csak kötelező szervizek (plusz óvatosságból időközi) voltak, hibafeltárásról, szakmai hozzáértésről nincs tapasztalat

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2017
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Leon FR Következő autója? Cooper S vcagy SE
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mini Mini 2014 (2014)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)