A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mini » Mini (2014)

Mini Cooper S 5ajtós 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Cooper Ass

Szöveges ítélet

Meglepődtem, amikor megláttam, hogy 2014 utáni Cooperekről nulla ítélet van, ami egyébként jelentősen nehezítette az autóválasztási döntésemet :D
Aztán több hónapnyi tökölés után megjött Németből a szalonautó. Már volt Minim, összehasonlítva az előzőekkel sokkal jobb a 2014 utáni széria, és valószínűleg még egy lapáttal rátesz a kényelemre az ötajtós hosszabb tengelytávja.

Kényelem:
5-ös bömös után iszonyat fapad ülések, meghalsz, annyira spártai. Semmi se motoros, még ha egy táska húszezressel mész be a szalonba, akkor se adnak ilyet, csak a Clubman-ben. Viszont még hosszabb úton se sajog a hátad-segged meglepő módon. Gerinctámasz van ugyan, de a max állása ott ahol másnak a minimum.
Pakolni kb. 2x annyit lehet, mint az R52-be, és nem csak törpeszabásúak férnek el hátul.

Menés:
A lényeg. Ha akarod megy, ha akarod nem. Alapjáraton kb annyi hangja van mint egy hibridnek, nagyobb gázon viszont üvölt, durrog, elváltásnál hörög a kipufogó. Kicsit beteg a gázpedál érzékenysége, vagy nincs menés vagy elmebeteg módon megindul. Alapvetően jobb ha bevágod manuálba az (automata) váltót és úgy kapcsolgatsz ha menni szeretnél. Akkor viszont összeáll a kép, kevés ennyire egyben lévő autóval volt eddig dolgom mint a Cooper S-sel. "Proper track car"
A kipufogó-motorhang nevetséges, legalábbis az Abarth-om után, itt még el fog kelleni némi herélés.
A futómű ég és föld az előző szériához képest, még 18-as kerekekkel is normálisan együtt lehet élni az autóval, legyen szó Bp-ről, országútról, autópályáról.
A farát dobálja néha ide-oda. Vigyázni kell vele terhelésváltásnál, de ez a hotheccs vonal a rövid tengelytávokkal már csak ilyen.

Elektronika és extrák:
Az adaptív tempomat nem radaros és elég idegesítő, összevissza piciket fékezget. Kb. émelyegsz tőle és max. 140-ig lehet bekapcsolni, afölött marad a normál tempomat.
A Harman Kardon Hifi nagyjából egy bmw-s alap hifinek felel meg.
Led fényszórók kanyarkövetővel viszont must have.
Minden egyéb elektronikai biszbasz szerintem a full useless kategória

Fogyasztás és egyebek:
Kb. 9, persze lehet 7-8, de akár 6 is is ha le vagy szedálva. Iszonyat hamar felvált minden sebességnél, elég pszichopata a start-stop is, eléggé rámentek a spórolásra a gyáriak. Ez mondjuk városban tök jó, viszont hiába kapcsolsz sport módot, akkor is kb. ugyanazok a beállítások maradnak meg. Ha menni akarsz és gyorsan, sport+manuál és váltófülek. Értelelmszerűen ebből a körülményből adódik, hogy csak a sport automatával érdemes CooperS-t venni (hacsaknem TE pont a manuál híve vagy és szeretsz a kiskörúton minden elváltásnál boyracerként bólogatni, nagykuplunggal-gázfröccsökkel tolatni és az előgyújtást is kézzel állítod, mert az a férfias :D).

Update 90e km után:
Életem egyik legjobb autója, visszatekintve se bántam meg a választást. Amiket nagyon szerettem:
- Motorikusan nagyon patent, a mostani Clubmanemhez képest csodás géphangja van, minden nap hiányzik, hogy tiltáson durrogtatva végigváltsam hatodikig az Erzsébet hídon. Soha semmi baja nem volt, pedig tényleg a lelke is ki volt taposva, máshol is ezt olvastam, hogy a B48 jelű motorok golyóállóak, nem véletlenül
- Fogyasztásban végig 10 alatt maradtam, bármit csináltam.
- Meglepően jól pakolható, ebből a szempontból a napfénytető is egy must-have extra

Amit nem szerettem:
- Iszonyat fapadok az ülések, gyakorlatileg nincs semmi csillapításuk, amiből hosszú távon azért elege lesz az embernek
- Összkerék sztem már ennél a lóerőnél is sajnos kötelező lenne, és sztem ez az autó leggyengébb pontja
- Gyári gumik a futottak még kategória, PS4 beszerzése erősen ajánlott, 215-ös felmegy rá súrolás nélkül

Összességében:
Imádtam az autót, újra venném, ha lenne belőle összkerekes

Hibalista

- Semmi nem romlott el rajta

Ide hordtam szervizbe

Wallis Pest: halál flegma, paraszt társaság, minimális igényesség sincs bennük, mintha szívességet tennének, hogy egyáltalán hozzámszólnak. Kizárólag a kötelező munkákat csinálják meg az autón, még akkor is, ha egy halom pénzt rájuk öntesz.Az első lökhárítóm újrafényezését harmadik visszavitel után se sikerült korrektül megoldaniuk.Légszűrő-box csavarjait nem csavarozták be időszakos szerviz után.

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2016
Kényelem (7) Használati időtartam év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 5 (F10) Következő autója? Clubman JCW
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mini Mini 2014 (2014)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)