A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mini » Mini (2014)

Mini Cooper SE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

BMW i3, csak szebb és kevésbé praktikus

Szöveges ítélet

Hyundai Ioniqban gondolkodtam sokáig, de úgy voltam vele hogy ha nagyjából ugyanannyiba kerül egy elektromos Mini Cooper, akkor azért érdemes lehet kipróbálni. (persze nem itthon, hanem külföldön sikerült jó áron megszerezni)
Mivel volt i3-asom (REX-es, legkisebb akksis), ezért nagyjából sejtettem mit várhatok: a hajtásrendszer ugyanaz, csak a Miniben elöl van a motor és a hajtás. Megbizhatóságban pedig az i3 is elég jó. A BMW-ben nem szerettem a magas épitési módot (bár jól kilátni belöle, a Miniben ezzel szemben félelmetesen rossz), nem szerettem a keskeny és drága gumikat, a kétküllős kormányt, a fapad üléseket. A Miniben mindezek jók, főleg az ülés. Viszont hiányzik az első csomagtér ahova a töltőkábeleket lehet tenni, és a csomagtartó is sokkal kisebb. Nagyjából ugyanaz a méretű akku van benne mint a középső (94Ah) méretű i3-ban, ezért a hatótáv is ennek megfelelő, télen 150km, nyáron 190-200km, ami bőven elég a városban. Úgy tudom a Miniben alap az 50kW-os DC töltés, (AC pedig 11kW), mig az i3-ban van olyan amiben nem volt DC töltési lehetőség.
A 184 lóerős teljesitmény nagyon jól viszi ezt a kis kasztnit, csak 100 felett fogy el, és sajnos 150km/h-nál vége is.
Amit hiányolok és jobb lett volna a faceliftest választani, az a kormányfűtés, és a napfénytető. Utóbbi a kilátás miatt (a közlekedési lámpákat nem lehet látni normálisan). szükséges extra.
Ami miatt nem szeretem az a rugózás: nagyon érezni a rossz utat, hihetetlen kemény. Persze egy versenypályán ez előny lenne, csak ott meg elmelegszik és elveszi a teljesitményt.
Nagyon jó hogy az applikáció ugyanazt tudja mint az i3: prekondicionálás, töltöttség ellenőrzés (ez az első Ioniqhoz nincs).
Szerencsére kevésbé elterjedt, nem úgy mint az i3, és sokkal jobban néz ki. Viszont praktikusság/kényelem szempontjából az i3 a jobb választás.

Hibalista

- A klimakompresszor hangja rettenes, a szervizben összehasonlitották egy évvel újabbal, annak valamivel halkabb volt a hangja. A gari persze már lejárt, de eddig nem olvastam tömeges kompresszor halálról, és mások autóin is nagyon hangos.

Ide hordtam szervizbe

-

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

-

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2021
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző autója? Ampera (2012) Következő autója? Model S
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mini Mini 2014 (2014)

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)